آرشیو سایر اخبار

سردار کارگر: بازدید ۸ هزار مهمان ویژه خارجی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید پاتوق فرهنگی شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: زمانی توفیق حاصل می‌شود که موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاتوق فرهنگی شود و پیشکسوتان دفاع مقدس در ساعاتی از روز بخشی از اقدامات فرهنگی موزه را عهده‌دار شوند. 

سردار کارگر: آماده میزبانی از ۱۰ میلیون زائر راهیان نور در افق ۱۴۰۴ هستیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امیدواریم با تامین زیرساخت‌های مناسب و مطلوب در ۵۸ یادمان دفاع مقدس در هفت استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، بوشهر و هرمزگان در افق ۱۴۰۴، آمادگی میزبانی از  ۱۰ میلیون زائر راهیان نور را داشته باشیم.  

سرلشکر باقری: حضور چشمگیر فیلم‌های دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر/ راهیان نور با استقبال خوب جوانان در حال برگزاری است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اسناد، مدارک و مستندات مرتبط با جنگ تحمیلی در اختیار محققان قرار گرفته است، گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال فیلم‌های دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند.

سردار کارگر: رسانه مهم‌ترین ابزار در میدان جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش رسانه‌ها برای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن گفت: زمانی می‌توانیم در این میدان نبرد موفق باشیم که از قدرت پدافندی و آفندی لازم برخوردار باشیم.

سردار کارگر: راهیان نور فرصتی برای تبیین پیشرفت‌های کشور/ ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات «جهاد تبیین» است/ مبلغین راهیان نور برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ترغیب مردم به حضور در صحنه‌های مهمی همچون انتخابات را از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای امیدآفرینی و معرفی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است.

سردار کارگر: لزوم معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان/ تحقق نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس و مقاومت نیازمند همت همگانی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تحقق نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس و مقاومت را نیازمند همت و تلاش همگانی دانست و گفت: اگر دستگاه‌های لشکری و کشوری با تمام توان وارد میدان شوند، مطالبه فرمانده معظم کل قوا درخصوص نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس و مقاومت تحقق پیدا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: ابلاغ سند برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در ابتدای سال ۱۴۰۳/ شهدا قطب‌نمای مردم در مسیر رشد و کمال هستند

جعفری گفت: سال ۱۴۰۳ برنامه‌های ستاد‌های گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در قالب چهار برنامه پنج ساله در افقی ۲۰ ساله ابلاغ می‌شوند تا فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ۱۰۰ برابری شدن فعالیت‌های دفاع مقدس محقق شود.

شهید «حسن باقری»؛ نابغه جنگ به روایت تصاویر

«شهید حسن باقری بلاشک یک طراح جنگی است... کی؟ در سال ۱۳۶۱؛ کی وارد جنگ شده است؟ در سال ۱۳۵۹. این مسیر حرکت از یک سرباز صفر به یک استراتژیست نظامی، یک حرکت بیست ساله، بیست و پنج ساله است؛ این جوان در ظرف دو سال این حرکت را کرده است».

حضور غیرمنتظره امام خمینی (ره) در یک بیمارستان بعد از استقبال «۱۲ بهمن»/ تشکر ویژه امام از یک رکن ارتش طاغوت

پس از ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به تهران، نیروی هوایی ارتش در اولین گام‌های مثبت خود برای همراهی با مردم در استقبال باشکوه و تاریخی از امام امت، جهت حفظ نظم و امنیت در فرودگاه «مهرآباد» با همه مخاطراتی که وجود داشت، گام برداشت.

روی دست بردن خودروی حامل امام در مراسم استقبال/ تنها تیمسار رژیم طاغوت که به استقبال امام (ره) آمد

پس از ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به تهران، نیروی هوایی ارتش در اولین گام‌های مثبت خود برای همراهی با مردم در استقبال باشکوه و تاریخی از امام امت، جهت حفظ نظم و امنیت در فرودگاه «مهرآباد» با همه مخاطراتی که وجود داشت، گام برداشت.

سردار کارگر: دعوت از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای حضور در راهیان نور و آسایشگاه جانبازان/ آماده همکاری با کمیته بین‌المللی صیلب سرخ در امور مربوط به دفاع مقدس هستیم+ فیلم و تصاویر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن دعوت از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای حضور در راهیان نور و آسایشگاه جانبازان گفت: یکی از موارد اساس‌نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختن به امور بین‌الملل است؛ لذا جهت احقاق حق ملت ایران آمادگی هرگونه همکاری با مجامع بین‌المللی را داریم.
1 صفحه
پربیننده ها