معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه:

تمسک به قرآن و اهل بیت مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است

دومین دوره عالی تربیت مربی قرآن کریم ویژه بانوان، صبح امروز با حضور 30 نفر از مربیان زن در شهرک فجر نیروی زمینی سپاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹ - 22January 2014

تمسک به قرآن و اهل بیت مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسم افتتاحیه این دوره که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین برگزار شد، سردار "حسین معروفی" معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با تأکید بر توجه به خانوادهها اظهار کرد: از نیّات پلید دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربهزدن به کانون خانواده نباید غفلت کرد و در این راستا هوشیاری همگان ضرورت دارد.

وی هدف دشمن را نفوذ در اندیشه خانوادهها به خصوص فرزندان دانست و گفت: برای مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمن باید سه راهکار را مدّ نظر داشت؛ اول تقویت هویت ملی، دوم تمسّک به قرآن و اهل بیت که این دو، ثقل اکبر هستند و سوم به روز بودن و توسعه ابزار دانایی برای اطلاع از ترفند و اهداف شیطانی دشمنان و پیدا کردن راه مناسب برای مقابله با آن.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مهرههای قرآنی باید با بقیه افراد جامعه تفاوتهایی داشته باشند و این میسّر نمیشود مگر با مواظبت و مراقبت از خود. هرچه قدر در قرآن بیشتر سِیر کنید تکلیف سنگینتر میشود و این رسالتی است که بر دوش همه خصوصاً بانوان گذاشته شده است.

شایان ذکر است، این دوره تربیت مربی سطح یک که از اول بهمن ماه آغاز شده طی 20 جلسه تدریس توسط استاد حسینعلی شریف به پایان میرسد و برای نفرات برتر گواهی معتبر صادر میشود.

نظر شما
پربیننده ها