سردار محمدی‌فر در مشهد عنوان کرد؛

لزوم انتقال معارف دفاع مقدس به تشکل‌­های مردم نهاد

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: ما باید معارف دفاع مقدس را که نجات‌بخش کشور ما در تنگناهای مختلفی بوده و هست را به تشکل­های مردم نهاد انتقال دهیم تا باعث به روز شدن این نیروها و در نهایت بصیر بودن آنها شده تا در مقابل توطئه دشمن کارکرد دفاعی خود را به نحو احسن به انجام برسانند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ - 10September 2016

لزوم انتقال معارف دفاع مقدس به تشکل‌­های مردم نهاد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سردار محمدیفرد رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در اولین نشست هم اندیشی پیشکسوتان و مسئولین تشکل­های مردم نهاد در دوران دفاع مقدس که در صنایع شهید کاوه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: یکی از وظایف بزرگ پیشکسوتان در مقطع کنونی این است که بدانیم در حوزه پیرامونی ما چه می­گذرد و چه باید انجام دهیم.

وی افزود: دفاع مقدس به عنوان یک موتور محرک، کلید یک حرکت بزرگ را برای این کشور زد. دفاعی که منطقش شهادت باشد افتخار است و در تاریخ جهان کم نظیر بود و در این دفاع هشت ساله از پیر و جوان از خود فداکاری­هایی نشان دادند که در تاریخ ماندگار شد.

سردار محمدی­فرد خاطر نشان کرد: با تحولات منطقه پیشکسوتان دفاع مقدس عازم عراق و سوریه شدند و با مساعدت نیروهای این کشورها داعش را زمین­ گیر کردند. این پیروزی­ ها به برکت حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه تحولات منطقه بوده است.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: دشمن ما را رها نخواهد کرد و هر روز برای ما توطئه­ای طرح­ ریزی میکند. پیشکسوتان دفاع مقدس باید کار را با همه مشکلاتی که بر سر راه داریم ادامه دهند و در جنگ نرم و سیاست نفوذ جلو دشمن را سد کنند.

وی ابراز داشت: ولایت چون نمادی از عاشورا است عظمتی را ایجاد کرده و خیلی از توطئه­ های دشمنان را نقش بر آب کرده است لذا همه دنیا آمده ­اند تا آن را خاموش کنند و در این راه به عاشورا رسیدند.

محمدی­ فرد تأکید کرد: ما باید معارف دفاع مقدس را که نجات­ بخش کشور ما در تنگناهای مختلفی بوده و هست را به تشکل­ های مردم نهاد انتقال دهیم تا باعث به روز شدن این نیروها و در نهایت بصیر بودن آنها شده تا در مقابل توطئه دشمن کارکرد دفاعی خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها