تجلیل از 5 خانواده شهید مدافع حرم در «ستارگان پرفروغ»

خانواده 5 شهید مدافع حرم در مراسمی با عنوان «ستارگان پرفروغ» تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ - 10September 2016

تجلیل از 5 خانواده شهید مدافع حرم در «ستارگان پرفروغ»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ویژهبرنامه «ستارگان پرفروغ» سهشنبه 23 شهریورماه ساعت 17 با رویکرد تکریم خانواده معظم شهدا و الگوسازی سبک زندگی شهدا در فرهنگسرای فردوس برگزار میشود.

ویژهبرنامه ستارگان پرفروغ با هدف انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان و توجه به مضامین مهم مطرح شده در وصیتنامه شهدا، ترویج فرهنگ و ارزشهایی چون ایثار، جهاد و شهادت، افزایش و آشنایی شهروندان با زندگی شهدا اجرا خواهد شد.
 
بنابر این گزارش، خانواده شهیدان «مهدی ذاکر حسینی»، «روحاله قربانی»، «علیاصغر شیردل» و «میثم نظری» به منظور تجلیل و قدردانی از مقام شامخ این شهدای گرانقدر در این ویژهبرنامه حضور خواهند داشت.
 
سخنرانی سردار «حسین اسداللهی» از فرماندهان لشکر 27 محمدرسولالله، قرائت وصیتنامه شهدا توسط خانواده شهدای مدافع حرم، پخش کلیپ از بیانات رهبری و شهدای مدافع حرم و شعرخوانی از جمله بخشهای این برنامه است. همچنین همزمان با اجرای این مراسم چهره شهدای حرم توسط «مسعود یونسی» از هنرمندان کشورمان طراحی میشود.
 
علاقهمندان برای حضور در این برنامه میتوانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمیجهرمی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار