به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در طارم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طارم از برپایی نمایشگاه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ - 13September 2016

برپایی نمایشگاه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در طارم

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سهراب اکبری اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با این هفته مزار شهدای سطح شهرستان طارم غبارروبی و عطرافشانی میشود.

وی با اشاره به اینکه تعویض پرچمهای مزار شهدای شهرستان طارم یکی دیگر از برنامههای پیشبینی شده توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برای ایام هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته یادوارههایی نیز در طول این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طارم با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه طارم و دستگاههای اجرایی مختلف برگزار میشود، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامههای مورد نظر و پیشبینی شده برای ایام هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای شهرستان طارم در شهر و روستاها با حضور مسؤولان شهرستان انجام خواهد گرفت، یادآور شد: نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز به کار مدارس، در شهرستان طارم از دیگر برنامههای پیشبینی شده به شمار میرود.

اکبری با اشاره به اینکه در برنامه نواختن زنگ مهر و مقاومت خانواده شهدا و فرزندان شاهد محصل نیز حضور دارند، ادامه داد: نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم برگزار خواهد شد؛ که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در این نمایشگاه شرکت میکند.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه غرفه فرهنگی راهاندازی میشود؛ که در آن وصیتنامه شهدا همراه با تصاویر شهدا و CD شامل مستندی در زمینه مناطق عملیاتی کشور توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها