فرماندار ملایر تاکید کرد؛

لزوم نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: باید بر اساس اخلاق اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت را به شایستگی در جامعه نشر دهیم.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ - 13September 2016

لزوم نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

به گزارش دفاع پرس از همدان، عبدالعظیم رضایی در جلسه ستاد شهرستانی هفته دفاع مقدس این شهرستان ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: تکالیفی بر عهده ما است؛ ازجمله اینکه وظیفه داریم یاد و خاطره همه شهدا را زنده نگه داریم.

وی با تأکید به برگزاری برنامههای درست، سازنده و اثرگذار، افزود: امسال یادواره یکهزار و ۱۰۰ شهید شهرستان بهصورت ویژه برگزار خواهد شد.  

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: همیشه باید در خاطر داشته باشیم که اصل هدف چه چیزی است و برگزاری هفته دفاع مقدس باید نشر آثار و ترویج فرهنگ ولایت مداری باشد.

وی ادامه داد: اکثر شهدا در وصایای خود بر بحث اطاعت از ولایت تاکید داشتهاند؛ که آن زمان امام خمینی(ره) و امروز نیز مقام معظم رهبری هستند و باید بر ترویج ولایتمداری و ارزشهای بسیار مهم دفاع مقدس توجه کنیم.

رضایی اظهار داشت: باید در برگزاری هفته دفاع مقدس، ارزشهای آن را مدنظر داشته باشیم و به دنبال تقویت این اهداف و دیدگاهها باشیم.

وی عنوان کرد: امروز به شدت نیازمند ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی هستیم و شاید گمشده دوران ما همینهاست.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان کرد: بنا بر آنچه یک اصل مبنایی و وظیفه اخلاقی و دینی ما است، باید بر اساس اخلاق اسلامی در وهله نخست، خود عامل باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را به شایستگی نشر دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار