فرماندار رشت خبرداد:

اعزام پنج هزار زائر حسینی به کربلا

فرماندار شهرستان رشت گفت: در روز اربعین، پنج هزار نفر زائر حسینی از شهرستان رشت به کربلا اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ - 13September 2016

اعزام پنج هزار زائر حسینی به کربلا

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، با توجه به در پیش بودن ماه محرم و اربعین حسینی و برگزاری مراسم ویژه ماه محرم و اعزام کاروان اربعین حسینی به تعداد ۲۰ هزار نفر از استان گیلان و پنج هزار نفر از شهرستان رشت، جلسه هماهنگی این امر، امروز با حضور فرماندار شهرستان رشت، سایر مسئولین ذیربط و تعدادی از خیرین در محل فرمانداری برگزار شد.

سیدعیسی مهدوی، فرماندار شهرستان رشت ضمن تبریک امامت و ولایت، اظهار کرد: در سال های گذشته تجمعی کوچک را در روز اربعین شاهد بودیم ولی امروزه تجمع شعیعیان از منا و عرفات بسیار بیشتر شده است.

وی افزود: اربعین از روزهای بزرگ اسلام و نماد بزرگی از حفظ اقتدار اسلام ناب محمدی(ص) است و ارزش بسیار زیادی برای شیعیان دارد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حساسیت ویژه این روز بزرگ، گفت: امروز اربعین در ابعاد جهانی بسیار مطرح و شناخته شده است و هر قدم و گام مثبتی در این راستا گونه ای از سرمایه گذاری برای دین مبین اسلام است.

این مسئول در ادامه با آرزوی وصال دیدار حرم یار، امام حسین(ع)، تصریح کرد: در این دوره و زمانه که وهابیون و تکفیری ها و آل سعود ملعون به دنبال مخدوش کردن نام اسلام هستند، ما باید به گونه ای تلاش کنیم که چهره ناب اسلام محمدی(ص) همیشه روشن و نورانی باقی بماند.

وی بااشاره به اعزام پنج هزار زائر حسینی از شهرستان رشت به کربلا در روز اربعین، تصریح کرد: باید کلیه اعزام ها از شهرستان رشت از یک کانال صورت بگیرد و کمک های مردمی از قبیل اقلام جنسی و مالی بسیار کارگشاست.
منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار