دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان علمی کاربردی در قم برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان علمی کاربردی در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ - 13September 2016

دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان علمی کاربردی در قم برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قم، محمد حسن نادری در دیدار آیتالله علوی گرگانی با اشاره به فعالیتهای دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: در سراسر کشور 481 هزار دانشجو در یکهزار مرکز دانشگاه علمی کاربردی به تحصیل مشغول هستند، در استان قم این دانشگاه 18 مرکز آموزشی دارد و حدود 10 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان قم تحصیل میکنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با تاکید بر اهمیت استفاده از قرآن کریم گفت: باید با بهرهگیری از رهنمودهای مراجع عظام تقلید در خصوص قرآن، در زندگی اجتماعی از قرآن بیشتر استفاده کنیم تا این کتاب آسمانی در زندگی ما مؤثر باشد.

وی ادامه داد: در این راستا دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت به همت دانشگاه علمی کاربردی استان قم برگزار خواهد شد، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در این جشنواره در 36 رشته در بخشهای مختلف همچون قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم به رقابت میپردازند.

نادری با اشاره به بخشهای جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: مرحله مقدماتی این جشنواره در واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی در طول 6 ماه با حضور 12 هزار دانشجو، استاد و کارمند برگزار شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت رسیده است، مرحله نهایی این جشنواره هم ششم تا هشتم مهرماه در استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار