رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

راه‌اندازی اورژانس هوایی در زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به تربیت نیروی انسانی در رشته طب اورژانس در بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی و ولی‌عصر(عج) زنجان گفت: اورژانس هوایی نیز تا 2 هفته آینده در زنجان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ - 14September 2016

راه‌اندازی اورژانس هوایی در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علیرضا بیگلری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با بیان اینکه در حال حاضر نگرانی و دغدغه همیشگی در حوزه اورژانسها با افزایش تعداد پایگاههای برطرف شده است، اظهار داشت: با احداث 10 پایگاه اورژانس در هفته دولت هیچ پایگاهی نیست که پوشش داده نشده باشد. 

وی به راهاندازی اورژانس هوایی طی روزهای آتی در زنجان اشاره کرد و افزود: اقدامات و زیرساختهای لازم در این زمینه انجام شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت اورژانسهای بیمارستانی، راهاندازی طب اورژانس در بیمارستانهای زنجان در دستور کار قرار گرفته بود، ابراز کرد: تربیت نیروی انسانی در این حوزه از مهرماه امسال در بیمارستانهای موسوی و ولیعصر(عج) آغاز میشود.
 
وی به بازسازی فضای اورژانسهای بیمارستانی اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم این اقدامات تاثیر قابل توجهی در افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران داشته باشد.
 
بیگلری با اشاره به بدهی کلان بیمهها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در حال حاضر بیمهها بیش از 2 هزار میلیارد ریال به این دانشگاه بدهکار هستند.
 
وی با بیان اینکه مطالبات بالای دانشگاه از بیمهها سبب بروز مشکل در خدماترسانی به بیماران شده است، بیان کرد: این امر پرداختی به کارکنان را نیز با مشکل مواجه کرده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه در استان زنجان بیش از 95 درصد خدمات ارائه شده به بیماران دولتی است، خاطرنشان کرد: بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت باید در پرداخت بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژهای را داشته باشند.
 
وی به کسب مقام برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: استان زنجان بهعنوان محور منطقه شش کشوری و دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزو 10 دانشگاه قطب کشور مطرح است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار