رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

موکبین اربعین برای خدمات رسانی به 20 هزار زائر آماده باشند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان پشتیبانی را مهم‌ترین مشکل احصا شده از اربعین سال گذشته اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی باید برای ارائه خدمت به 20 هزار زائر انجام شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 15September 2016

موکبین اربعین برای خدمات رسانی به 20 هزار زائر آماده باشند

به گزارش دفاع پرس از زنجان، ذبیحالله بابایی با اشاره به احصای مشکلات مراسم اربعین سال گذشته اظهار داشت: مهمترین مشکل مراسم سال گذشته پشتیبانی بود.

وی با تاکید بر جلسات متعدد برگزار شده برای ایجاد هماهنگی در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته، اضافه کرد: بخش اجرای مراسم مشکلی نداشت، به نحوی که مسؤولان قرارگاه هم بر نظم و انضباط موکبهای دایر شده توسط ستاد اربعین استان زنجان تاکید کردهاند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان به تلاشهای فرمانداری زنجان برای کمک به پیشبرد امور در اربعین سال گذشته اشاره و تاکید کرد: پشتیبانی موکبها کار بسیار سختی بوده که لحاظ شده است.

بابایی برآورد انجام شده برای پشتیانی موکبهای ستاد اربعین سال جاری را حداقل 2 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ برای پشتیبانی از 20 هزار زائر برنامهریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای آشپزخانه توسط حسینیه اعظم تامین میشود، ابراز کرد: با وجود صحبتهای انجام شده، سال گذشته هیاتهای بزرگ مذهبی نتوانستند ریالی در مراسم اربعین حسینی هزینه کنند و در مورد نحوه همکاری برخی از هیاتها هم برنامهریزی مجدد انجام شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان سرویس بهداشتی را از دیگر مشکلات مراسم اربعین سال گذشته عنوان و تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات اینچنینی برنامهریزی شود.

بابایی با تاکید مجدد بر برنامهریزی درست برای محقق کردن نیازهای ستاد اربعین گفت: برآوردهای ریالی توسط تیم حرفهای انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار