رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری یادواره شهدا در ابهر

«صدری»، گفت: به مناسبت هفته «دفاع مقدس» یادواره شهدا در شهرستان «ابهر» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ - 15September 2016

برگزاری یادواره شهدا در ابهر

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «عارف صدری»، امروز در گفتوگویی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامههای مختلفی توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر پیشبینی شده است.

وی با اشاره به نصب بنرهایی با مضمون هفته دفاع مقدس و آذینبندی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر به مناسبت این هفته، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان یکی از مهمترین برنامههای این اداره در طول هفته دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان اینکه دیدار با جانبازان و خانواده شهدای بستری شده در بیمارستان از دیگر برنامههای مورد نظر و پیشبینی شده برای ایام هفته دفاع مقدس به شمار میرود، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای سادات به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم یکی دیگر از برنامهها محسوب میشود.

وی با اشاره به اینکه مزار شهدای شهدای شهر و روستای شهرستان ابهر به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران و عطرافشانی خواهد شد، یادآور شد: بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته مزار شهدای شریف آباد، نشاط، هیدج، صائین قلعه و ابهر عطرافشانی میشود.

صدری با بیان اینکه عطرافشانی مزار شهدای روستاهای شهرستان ابهر نیز با برنامهریزی و هماهنگی دهیاری انجام میشود، ادامه داد: تعویض پرچم مزار شهدای سطح شهرستان ابهر (در روستاها و شهرها) یکی دیگر از برنامههای این اداره محسوب میشود.

وی با تاکید بر اینکه هشت حسینیه شاهد در شهرستان ابهر وجود دارد، افزود: این حسینیهها در مناسبتهای مختلف، برنامههایی را اجرا میکنند که با پیشبینیهای به عمل آمده، همزمان با هفته دفاع مقدس نیز برنامههایی اجرا خواهند کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه متولیان حسینیههای شاهد، خانواده شهدا هستند، خاطر نشان کرد: کارهای خیر زیادی همچون تهیه جهیزیه افراد نیازمند و ... توسط این حسینیهها انجام میشود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و در روز پنجشنبه مراسم زیارت عاشورا نیز در ابهر برگزار میشود، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامههای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر در طول هفته دفاع مقدس به شمار میرود.

صدری با بیان اینکه یادواره شهدا توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا با مشارکت این اداره و سایر نهادها در شهرستان ابهر برگزار میشود، افزود: طرح پایش سلامت جانبازان و والدین شهدا نیز از دیگر برنامههایی است که در طول سال توسط این اداره اجرا میشود.

وی ادامه داد: در قالب طرح پایش سلامت، پزشک معالج به محل سکونت جانبازان یا والدین شهدا مراجعه و آنها را ویزیت میکند، این طرح در طول هفته دفاع مقدس نیز به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار