فرماندار شادگان خبر داد؛

رونمایی از کتاب دفاع مقدس «فرزندان روح الله» در شادگان

فرماندار شادگان از رونمایی کتاب شهدای این شهرستان با عنوان «فرزندان روح الله» همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ - 15September 2016

رونمایی از کتاب دفاع مقدس «فرزندان روح الله» در شادگان

 به گزارش دفاع پرس از خوزستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس چهارشنبه شب به ریاست فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

بهروز فرج اللهی در این جلسه اظهار کرد: کتاب فرزندان روح الله با موضوع فرازهای از زندگی نامه و وصیت نامه شهدای شهرستان شادگان  مربوط به زندگینامه این عزیزان در ۲۵۰ صفحه به چاپ رسیده که همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

وی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس افزود: ما امروز مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس هستیم، بنابراین باید در راستای حفظ ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی تلاش بیش از حد داشته باشیم.

فرماندار شادگان در پایان، بر ضرورت همکاری همه ادارات و دستگاهها در اجرای برنامههای هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: انتظار می رود کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری مطلوبی جهت برگزاری باشکوه تر برنامههای هفته دفاع مقدس در سطح شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار