استاندار مازندران:

حرکت عظیم اربعین تجلی وحدت و تقویت کننده مقاومت در مقابل ظلم است

استاندار مازندران، حرکت عظیم اربعین را تجلی وحدت و تقویت کننده مقاومت در مقابل ظلم دانست و گفت: تقویت فعالیت های فرهنگی و مستند سازی شور حسینی و انعکاس آن در این سفر بزرگ معنوی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ - 15September 2016

حرکت عظیم اربعین تجلی وحدت و تقویت کننده مقاومت در مقابل ظلم است

به گزارش دفاع پرس  از مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد اربعین حسینی استان مازندران حرکت عظیم اربعین را تجلی وحدت و تقویت کننده مقاومت در مقابل ظلم دانست و اظهار داشت: تقویت فعالیت های فرهنگی و مستند سازی شور حسینی و انعکاس آن در این سفر بزرگ معنوی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که باید از ظرفیت عظیم حرکت بزرگ فرهنگی اربعین حداکثر استفاده صورت گیرد، بیان داشت: معرفت افزایی باید در برنامه های اربعین حسینی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران بر تدوین برنامه جامع برای آموزش و آگاهی زائران تاکید کرد و یاد آور شد: سلامت زائران و بهداشت سفر از موضوعات مهمی است که توجه به آن ضرورت دارد.

مقام عالی دولت در مازندران، حرکت عظیم اربعین را تجلی وحدت و تقویت کننده مقاومت در مقابل ظلم دانست و خاطر نشان ساخت: تکریم و احترام زائران حسینی و ارائه خدمات مناسب به آنان در طول این سفر معنوی بزرگ بسیار با اهمیت است.

وی بر تقویت فعالیت های فرهنگی و مستند سازی شور حسینی و انعکاس آن تاکید کرد و اظهار داشت: برای اطلاع رسانی از ظرفیت شبکه های مجازی و نرم افزارهای موبایلی استفاده بهینه شود.

ربیع فلاح جلودار، با اشاره به این که مراسم اربعین حسینی باید به تعمیق محبت و مودت با اهل بیت (ع) منجر شود، افزود: مازندران، موکب مناسبی را طراحی و اجرا کند و بر فعالیت این موکب ها نظارت دقیق نماید.

استاندار مازندران تاکید کرد: اقامه به موقع نماز بصورت جماعت در مسیر حرکت های کاروان و ترویج ارزش ها و معرفت های دینی در بین زائران مورد توجه جدی قرار گیرد.

در آغاز این جلسه حجت الا سلام والمسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) و روسای کمیته های مختلف ستاد اربعین حسینی (ع) استان به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در این راستا پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار