شب گذشته صورت گرفت؛

تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از شیخ «عیسی قاسم»

ده‌ها نفر از شیعیان بحرین شب گذشته در حمایت از شیخ «عیسی قاسم» تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ - 17September 2016

تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از شیخ «عیسی قاسم»

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، حمایتهای مردم بحرین از شیخ «عیسی قاسم» رهبر عالی شیعیان این کشور همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش «صوت المنامه»، مردم بحرین شب گذشته در راستای اعلام حمایت و همبستگی مجدد خود با شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی در منطقه «الدراز» تظاهرات کردند.

شرکتکنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی علیه رژیم آل خلیفه، لغو سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و توقف محاکمه وی را خواستار شدند.

تظاهراتکنندگان همچنین به رژیم آل خلیفه نسبت به پیامدهای وخیم ناشی از محاکمه شیخ عیسی قاسم هشدار جدی دادند.

شایان ذکر است که رژیم آل خلیفه بیستم ژوئن سالجاری میلادی (31 خرداد) در راستای هدف قرار دادن نمادهای معارض، حق شهروندی را از شیخ عیسی قاسم سلب کرد. از آن زمان تا کنون تحصن شهروندان بحرینی در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم بهمنظور جلوگیری از تعرض نیروهای امنیتی رژیم به شیخ قاسم ادامه دارد.

رژیم بحرین در راستای نقض آشکار حقوق بشر تا کنون تابعیت حدود 300 تن از شهروندان این کشور را بهدلایل سیاسی لغو و هفت نفر از آنها را به خارج تبعید کردهاست.

رژیم آل خلیفه اخیراً در راستای سرکوب معترضان، شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین را به «پولشویی و کمک به تروریسم» متهم کرده است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار