مدیر تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود

مدیر تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: این همایش دوم مهر ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ - 17September 2016

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی بیگدلی با اشاره به برگزاری همایش پیادهروی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پنجمین همایش پیادهروی خانوادگی همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش پیاده روی در 400 شهر کشور برگزار خواهد شد، افزود: این همایش در روز جمعه دوم مهر ماه از ساعت 7 صبح آغاز میشود.

مدیر تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به هماهنگیهای انجام شده برای برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: سه جلسه استانی در این خصوص برگزار شده که دو جلسه در سپاه استان و یک جلسه در ورزش و جوانان استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری جلسات هماهنگی جمعبندیهای لازم انجام شده است، عنوان کرد: بیش از 100 جایزه برای این همایش پیاده روی پیشبینی شده است.

بیگدلی با اشاره به اهداء 30 دوچرخه در این همایش گفت: 70 هدیه نقدی نیز برای این همایش پیشبینی کردهایم.

وی با بیان اینکه برخی از ادارات نیز قولهای در این خصوص دادهاند، ابراز کرد: پیشبینی ما این است که بین 100 تا 120 هدیه در این مراسم به شرکت کنندگان اهداء شود.

مدیر تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برگههای قرعهکشی از روز دوشنبه توزیع میشود، بیان کرد: تبلیغات شهری نیز از امروز آغاز شده است.

وی گفت: نیروی انتظامی، بانکهای عامل، هیئت ورزشهای همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در برگزاری این همایش همکاری میکنند تا شاهد حضور پرشور مردم در این همایش باشیم.

بیگدلی با اشاره به مکان برگزاری همایش پیادهروی خانوادگی در زنجان ابراز کرد: این همایش از میدان کوهنورد به مسافت حدود سه کیلومتر به سمت سینما روباز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار