با رمز یا سجاد(ع)؛

جشنواره گنجینه­‌های ماندگار دفاع مقدس کلید خورد

استاندار خراسان رضوی در پیامی که از طریق بی‌سیم پخش شد فرمان آغاز ویژه عملیات جشنواره گنجینه­‌های ماندگار را با رمز مبارک یا سجاد (ع) صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ - 17September 2016

جشنواره گنجینه­‌های ماندگار دفاع مقدس کلید خورد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در پیامی که برای کلیه مسئولین، معاونین و فرمانداران شهرستان­ های استان که از طریق بی­سیم و از مجتمع فرهنگی آیه­ها در یکی از سنگرهای شبیه­سازی شده عملیات کربلای 5 با عنوان سنگر فرهنگی امام سجاد(ع) صادر کرد عملیات اجرایی جشنواره گنجینه­های ماندگار با رمز مبارک یا سجاد (ع) آغاز شد.

وی دراین پیام اظهار داشت: به یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس که در عرصه ی جنگ سخت با بذل جان خود حماسه ساز شدند و همچنین پاسداشت شهدای مدافع حرم که تاریخ پر افتخاری را برای جهان اسلام و ایران عزیز رقم زدند؛ افتتاح جشنواره گنجینه های ماندگار را آغاز می ­کنیم.

وی در بخش دیگری از این پیام گفت: امروز بر مدیران کل ستادی، فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی، سازمان های دولتی و خصوصی و تشکل های مردمی به عنوان رهروان راه شهیدان، فرض است در راستای عمل به وظیفه ی الهی خود که در جبهه ی جنگ نرم پنجه در پنجه ی حزب شیطان، برای به اهتزار در آوردن پرچم سرخ حسینی در برابر استکبار جهانی، صهیونیست های جنایتکار و گروه های تکفیری و همچنین تحقق آرمان های سبز مهدوی تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: ضمن تجدید بیعت با شهیدان در سایه زعامت ولایت امر و ادای احترام به خانواده  معزز شهدا، برنامه های هفته  مقدس را اجرا می­کنیم.

رشیدیان همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از تمامی ظرفیت­ های موجود استفاده کنیم و در این مسیر نقش رسانه ­ها تعیین کننده است.

وی از روابط عمومی دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به مستند سازی اقدامات انجام شده و تکریم از یادگاران دوران دفاع مقدس در اداره متبوع خود اقدام لازم را معمول دارند.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این که معارف دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود؛ از هفته دفاع مقدس به عنوان مجال مغتنمی یاد کرد که می­ توان بهره­ مناسبی برای انتقال تجارب آن دوران برای مدیریت های امروزی در عرصه­ های مختلف اجتماعی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ گرفت.

رشیدیان با بیان این که ویژه برنامه ­های هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نباید منحصر به این مناسبت خاص باشد؛ گفت: باید در این راستا به طور مستمر و در طول سال تلاش کنیم.

وی در پایان بر لزوم تعمیم برنامه های هفته دفاع مقدس در اقصی نقاط استان اعم از شهر، بخش و روستاها با محوریت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، تأکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار