مسئول آموزش غواصی گردان یاسین در دوران دفاع مقدس:

زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

مسئول آموزش غواصی گردان یاسین در دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه خط مقدم جبهه فرهنگی خواهران هستند، گفت: مسئولیت خواهران سنگین است چرا که جوانان و نوجوانانی که رفتند و از اروند عبور کردند از مشکلات و سختی ها غم نمی خوردند چرا که تربیت درست در دامن مادران پاک سیرت شده بودند.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ - 18September 2016

زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

 به گزارش  دفاع پرس از سمنان، علیرضا دلبریان در سخنانی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با مطرح کردن این سوال که رمز موفقیت بچه های رزمنده ما چه بود؟، اظهار داشت: کار جنگ ایمان و باور و تمرین و سخت کوشی و تربیت خانوادگی نیروها بود و ایمان بازوی قوی این نبرد نابرابر بوده است.

وی افزود: ما شاهدیم که امروز همه جا روی احساسات جنگ متمرکز شدهاند که البته اینها هم بوده و جزو جنگ ما محسوب می شود اما اینگونه رفتار آب به آسیاب دشمن ریختن است. متاسفانه بسیاری از روایان و روایتگران دفاع مقدس اینگونه روایت گری می کنند.

دلبریان خاطر نشان کرد: امروز دشمن خوراک مسموم و خوشمزه و بَزَک کرده برای جامعه ما ریخته و اینگونه روایتگری جواب نمی دهد و باید به روز باشیم و بحث کنیم و تجربیات را منتقل کنیم و این تفکر که ما همیشه پشت خاکریز و تیر و تفنگ بودیم را تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: ما با این تصویری که از جنگ ترسیم کرده ایم نشان می دهد امروز دیگر در جنگ نیستیم در صورتی که رهبری تاکید دارند امروز در جنگ سخت تری قرار داریم که ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی وعلمی را شامل می شود.

مسئول آموزش غواص گردان یاسین در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: جوان امروز ما از رزمنده و خانواده شهدا و مسجدی و حزب اللهی و روحانی و انقلابی توقع دارد که بر اساس فرهنگ دفاع مقدس کار کند و باید بر اساس فرهنگ عمل کرد.

وی با بیان اینکه اقدام و عملی که رهبری تاکید دارند باید فرهنگ دفاع مقدس را شامل شود، گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس در زندگی ها جریان پیدا کند و طرح صالحین در بسیج برای این به اجرا درآمده که این فرهنگ را بالا ببرد.

دلبریان با تاکید بر اینکه خط مقدم جبهه فرهنگی خواهران هستند، گفت: مسئولیت خواهران سنگین است چرا که جوانان و نوجوانانی که رفتند و از اروند عبور کردند از مشکلات و سختی ها غم نمی خوردند چرا که تربیت درست در دامن مادران پاک سیرت شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار