جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

هفته دفاع مقدس، هفته بزرگداشت ارزش‌ها است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته بزرگداشت ارزش‌ها است، گفت: امنیت امروز را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 18September 2016

هفته دفاع مقدس، هفته بزرگداشت ارزش‌ها است

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ رضا حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس تداعی کننده خاطرات و حماسه های پرافتخار ملت ایران است، اظهار داشت: همانگونه که در دفاع مقدس تمام ملت ایران در صحنه حاضر شدند و جانفشانی کردند، اکنون برای بزرگداشت دفاع مقدس نیز لازم است همه اقشار و طیف های مختلف وارد میدان شوند و برای هرچه بهتر و پرشورتر برگزار شدن هفته دفاع مقدس تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به قشر یا طیف خاصی نیست، افزود: در حال حاضر نیاز است همه اقشار و جریانات مختلف جامعه در راستای نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج سیره شهداء دفاع مقدس گام بردارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تمام سازمان ها و نهاد های مختلف، ویژه برنامه هایی با محوریت دفاع مقدس به صورت درون سازمانی در نهادهای خود برای کارکنان و عموم مردم خواهند داشت، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، هفته بزرگداشت ارزش ها است.

حسینی با بیان اینکه همانگونه که مردم ایران همیشه در صحنه حاضرند، در عرصه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سایر عرصههای ارزشی در راستای شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی همه توطئهها و طراحیهای مخرب دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید آماده باشند و خوش بدرخشند، اظهار داشت: امسال نیز مثل سنوات گذشته امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها شاهد برگزاری برنامه های با کیفیت و تأثیرگذار در طول هفته دفاع مقدس باشیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در تمام عملیات های دفاع مقدس به طور مثمرثمر حضور داشته است، گفت: رزمندگان زنجانی از خط شکنان هشت سال دفاع مقدس بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 200 عنوان برنامه در قالب 37 برنامه همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان اجرا میشود، افزود: رژه نیروهای مسلح، تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی مزار شهدای استان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، بازنمایی عملیات خیبر، برگزاری همایش 2 هزار نفری پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری رزمایش بیت المقدس و بازنمایی واقعه غدیر از قبیل این برنامه ها است.

حسینی در پایان با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون رشادت ها و جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: امروزه وظیفه همه ما است که این رشادت ها و جانفشانی ها را به نسل جوان بازگو کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار