توسط انتشارات روایت فتح؛

کتاب شهید «احمد عطایی» منتشر می‌شود/ سوریه به‌روایت خانواده شهید مدافع حرم

کتاب شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» نوشته زهرا رحمانی توسط انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ - 18September 2016

کتاب شهید «احمد عطایی» منتشر می‌شود/ سوریه به‌روایت خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، زهرا رحمانی، نویسنده دفاع مقدس از اتمام نگارش کتاب شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» خبر داد و گفت: این اثر دربردارنده مجموعه خاطرات خانواده، همرزمان و همراهان شهید، بهخصوص همسر آن شهید بزرگوار است که در مراحل تأیید نهایی قرار دارد.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی شهید اعطایی که در کتاب به آن پرداخته شده، اخلاق خوب و عمل به فریضه امربه معروف و نهی از منکر است که در نوع خود با داستانهایی که روایت میشود، قابل توجه و کمنظیر است.

رحمانی با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم گفت: با توجه به اینکه گفته میشود جوانان امروز ما دیگر روحیه شهادت و ایثار در آنها کمرنگ شده است، خواندن آثاری از این دست میتواند به ما برای رسیدن و درک حقیقت کمک کند. با مطالعه خاطرات شهدای مدافع حرم در مییابیم که هنوز جوانانی هستند که با نیت خالص در این مسیر قدم میگذارند و از آرمانها و اعتقادات خود دفاع میکنند.

شهید مدافع حرم، «احمد اعطایی» متولد هفتم شهریورماه 1364 و ساکن تهران بود. او در  21 آبان ماه 94 و در سن 30 سالگی طی عملیات مستشاری در مقابله با تروریستهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید و به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. از این شهید والامقام دو فرزند پسر به نامهای محمد علی پنج ساله و محمد حسین 19 ماهه به یادگار مانده است.

تاکنون از رحمانی آثار متعددی به چاپ رسیده که از جمله این موارد میتوان  به «خسته نفس»، «زلفا»، «گمنامی»، «سرگردانی» و «بر شانههای باران» دربردارنده روایتی از زندگی جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان اشاره کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار