جانشین فرمانده سپاه فجر:

3 هزارو 600 برنامه توسط سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: در هفته دفاع مقدس 3 هزار و 600 برنامه توسط بسیج و سپاه اجرا و عملیات قدس 3 بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ - 18September 2016

3 هزارو 600 برنامه توسط سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از فارس، سردار ابوالفضل گزنی امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 70عملیات کوچک و بزرگ در سالهای دفاع مقدس انجام شد که عملیات قدس 3 یکی از عملیاتهایی است که توسط نیروهای فارس انجام شده و در هفته دفاع مقدس بازسازی می شود.

رئیس ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس استان فارس تاکید کرد: آنچه که باید مدنظر قرار داده شود سبک زندگی رزمندگان است، یاد و ادامه دادن مسیر شهدا باید اولویت همگان شود.

وی افزود: مهمترین هدف برنامههای هفته دفاع مقدس آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس و روحیه ولایتمداری و شهدا است که در راستای این هدف 3 هزار و 600 برنامه در استان توسط سپاه و بسیج برگزار میشود.

جانشین سپاه فجر فارس تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله برای اولین بار در شیراز و فارس در مقابل منازل شهدا اجرایی می شود.

 سردار گزنی با بیان نقش فرهنگیان در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به جامعه خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای نظامی و امنیتی ویژه اساتید دانشگاه برگزار می شود که در این خصوص بازدید از مراکز پشتیبان جنگ مد نظر قرار گرفته است.

رئیس ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس با اشاره به وجود 3 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی، بیان کرد: یکی دیگر از برنامههای هفته دفاع مقدس برنامه «همکلاسان آسمانی» برای گرامیداشت شهدای دانشآموز و فرهنگی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس دو نشست بصیرتی ویژه دانشجویان برگزار و با یک هزار خانواده شهید دیدار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها