معاون دبیرکل سازمان ملل:

ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاری‌های انتظامی با کشورهای همسایه است

«یوری فدوتوف» معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیر اجرایی UNODC گفت: ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاری‌های انتظامی با کشورهای همسایه و انجام اقدامات مؤثر در زمینه‌های پیشگیری، درمان و بازپروری معتادین و بازگشت بهبودیافتگان به جامعه است.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ - 19September 2016

ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاری‌های انتظامی با کشورهای همسایه است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور که در نیویورک به سر می برد با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی UNODC دیدار کرد.

«یوری فدوتوف» معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در این دیدار گفت: ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاری های انتظامی با کشورهای همسایه و انجام اقدامات مؤثر در زمینه های پیشگیری، درمان و بازپروری معتادین و بازگشت بهبودیافتگان به جامعه است.

در این دیدار مشارکت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل برای برگزاری نشست مقامات ارشد کشورهای مسیر بالکان در تهران در آینده نزدیک، با هدف شناسایی سران اشرار و قاچاقچیان بین المللی و جریانهای غیرقانونی مالی و مبارزه با پولشوئی مورد توجه قرار گرفت.

رحمانی فضلی نیز در این دیدار از افزایش ١٦ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر و افزایش ٢٠ درصدی خدمات درمانی به معتادان در 6 ماهه گذشته، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وزیر کشور همچنین به توافق ایران و افغانستان، برای اجرای طرح معیشت جایگزین در یکی از ولایات مرزی افغانستان با ایران اشاره کرد و معاون دبیرکل و مدیر اجرای UNODC برای حمایت از این طرح مهم اعلام امادگی همه جانبه کرد.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار