امام جمعه بروجرد:

باید با دقت تمام از ظرفیت موجود دفاع مقدس بهره‌برداری شود

امام جمعه بروجرد گفت: دفاع مقدس ملت ایران حاوی درس‌ها و عبرت‌های بزرگی است که باید با دقت تمام از ظرفیت موجود دفاع مقدس بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 21September 2016

باید با دقت تمام از ظرفیت موجود دفاع مقدس بهره‌برداری شود

به گزارش دفاع پرس از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان بروجرد که بمناسبت سی و ششمین سالروز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یاد آور حماسه آفرینی ملت ایران به همت نیروهای مسلح و بسیج قهرمان است.

به گفته وی دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که مرور آن جلوه های جدیدی را نمایان می کند که می تواند منشا راهنمایی باشد.

وی اظهار داشت: امروز تجربه های گران سنگ دفاع مقدس برای ملت ایران یک بازدارندگی قوی است که دشمنان هیچ گاه جرات تعرض به این آب و خاک را نخواهند داشت.

ترابی اضافه کرد: یکی از درس های دفاع مقدس این است که همواره دشمن وجود دارد و روز به روز کینه و عداوت آن بیشتر می شود؛ در این راستا ما نباید از دشمن غافل شویم. دشمنی که همه سعی خود را برای نابودی انقلاب انجام می دهد.

امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب با توطئه ها و ترفندهای گوناگون جنگ تحمیلی را به راه انداختند و سپس با تحریم و کودتای مخملی قصد براندازی نظام را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: امسال در حالی حماسه آفرینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس را جشن می گیریم که عوامل آمریکا و اسراییل در قالب گروهای تروریستی داعش و غیره در منطقه به جنایات فجیعی دست می زنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی هدفشان از به را انداختن گروههای تروریستی شکست ایران اسلامی است به طوری که در خیال خود برای ایران حاکم تعیین کرده و با منافقین وارد گفتگو شده اند و قرار است ترورهایی را در کشور انجام دهند و نا امنی ایجاد کنند.

ترابی گفت: آمریکا و اسراییل دور تا دور ایران اسلامی پادگان نظامی ایجاد کرده اند و قصد نا امنی دارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به موضوع برجام گفت: آمریکا با برجام آسیب جدی به صنعت هسته ای ایران زد و با کمال تاسف عده ای در داخل سخن از کاستن توانمندی نظامی و قطع بودجه دفاعی کشور را به میان می آروند تا امریکا به اهداف خودش برسد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: همه اینها در حالی است که وزیر سابق امور خارجه امریکا چندی پیش اعلام کرد رژیم صهیونیستی 200 کلاهک هسته ای خود را به سمت ایران هدف قرار داد است.

وی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس نباید فراموش کنیم که ضعف نظامی در آغاز جنگ دشمن را به طمع انداخت و خسارات مالی و جانی بسیاری را برجای گذاشت.

ترابی اضافه کرد: باید متوجه باشیم که گزینه حمله نظامی دشمن با ضعیف شدن قدرت نظامی ایران قوت خواهد گرفت و هیچگاه نباید اجازه دهیم که اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی کم شود.

امام جمعه بروجرد گفت: قدرت روز افزون نیروهای مسلح سایه جنگ را از کشور دور می کند و اقتدار نیروهای مسلح باعث امنیت کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: درست است که دشمن همواره گزینه نظامی را مطرح می کند ولی تاکنون قدرت تجاوز را نداشته اند زیرا از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی هراسان هستند.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح پر توان ایران اسلامی، امروز اقتدار و توانمندی های خود را به رخ دشمن می کشند و آمادگی دارند از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار