سرلشکر جعفری:

آمریکایی‌ها سرمایه مردم کشورشان را با حضور شرارت‌آمیز در خلیج فارس ضایع نکنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بیش از این سرمایه‌ مردم کشورشان را با حضور شرارت‌آمیز در خلیج فارس ضایع نکنند.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ - 21September 2016

آمریکایی‌ها سرمایه مردم کشورشان را با حضور شرارت‌آمیز در خلیج فارس ضایع نکنند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری رژه گسترده نیروهای مسلح در بندرعباس با تأکید بر اینکه بهرغم رفتارهای غیرحرفهای آمریکاییها، به حمدالله با هوشمندی و هوشیاری نیروی دریایی سپاه امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز تأمین شده است، گفت: ما نشان دادهایم که از شاخصها و مؤلفههای لازم برای اجرای مسئولیت و مأموریت واگذار شده به منظور ایجاد امنیت در این منطقه حساس، حیاتی و راهبردی دنیا برخوردار بوده و در تلاشیم روز به روز به قابلیتهای خود در این حوزه بیفزاییم.

وی افزود: پیامدهای حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز نشان میدهد واگذاری مأموریت برقراری امنیت در این منطقه به این نیرو، دقیق، هوشمندانه و درست بوده است.
 
سرلشکر جعفری در ادامه با اشاره به رفتارهای غیرحرفهای آمریکاییها در منطقه گفت: این آمریکاییها هستند که به دلیل رفتارهای نامتعادل و عدم تسلط و اشراف اطلاعاتی برای خود و برخی کشورها تولید هزینه کردهاند.
 
وی ادامه داد: در واقع آنها که مدعی رفتار حرفهای هستند از خود سؤال کنند که حضورشان در خلیج فارس امنیت آفرین بوده است یا مخل یا خسارت آفرین منطقه؟!

فرمانده کل سپاه خطاب به امریکاییها تأکید کرد: به تأسی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به آمریکاییها اعلام میکنیم بهتر است بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت آمیز و خسارت آفرین در خلیج فارس ضایع نکند و برای عرض اندام و ماجراجویی به همان خلیج خوکها برود.

سرلشکر جعفری در پایان با تأکید بر اینکه خلیج فارس خانه ما است و ما نسبت به پرسه زدن دشمن پیرامون خانهی خود بسیار حساس هستیم، گفت: برغم ادعاهای دشمن و تلاش رسانههای صهیونیستی و نظام سلطه، وحدت، انسجام، هم افزایی، هم پوشانی، تعامل و همکاریهای دقیق در مجموعهی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه از جمله در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سکه رایج بوده و واقعیتی انکار ناپذیر بوده و نشان میدهد لحظهای از اندیشیدن پیرامون ارتقای دامنهی هماهنگیها و همکاریها و افزایش قدرت دفاعی کشور غافل نبوده و به عنوان ید واحده مشت آهنین ملت ایران برابر دشمنان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار