حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی:

اخلاق و رفتار معنوی لازمه رشد و تعالی پلیس است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تنوع ماموریت‌های پلیسی و جایگاه نیروی انتظامی در جامعه گفت: رفتار اسلامی و الگوبرداری از آموزه‌های دینی بهترین مسیر برای رشد و تعالی پلیس و مقاومت در برابر وسوسه‌های شیطانی است.
کد خبر: ۱۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹ - 29January 2014

اخلاق و رفتار معنوی لازمه رشد و تعالی پلیس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با حضور در جمع کارکنان انتظامی استان البرز کار انتظامی و پلیسی را معامله با خدا دانست و اظهار کرد: ماموران خدوم نیروی انتظامی که برای آسایش و امنیت مردم ایران اسلامی از جان خود گذشت میکنند در واقع در این مسیر با خدای خود معامله میکنند، چرا که جز خداوند متعال کسی نمیتواند اجر این جهاد فیسبیلالله را به جا آورد.

وی افزود: باید همواره با تاسی از آموزههای دینی و الگوبرداری از سیره نبوی از وابستگی افراطی و دلبستگی به مادیات دنیوی خود را رها ساخته و در مسیر تعالی معنوی گام برداریم، چرا که در دین مبین اسلام و در توصیههای معصومین(ع) دلبستگی افراطی به دنیا نکوهش شده و با سفارش به یاد خدا، یاد مرگ، تلاوت قرآن و درود و صلوات فرستادن بر پیامبر اسلام(ص) راه و روش تعدیل وابستگی به دنیا نشان داده شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی بدیل و شبیه به یک معجزه الهی بود و با توجه به ویژگیهای خاص خود از جمله عدم وابستگی به بلوک شرق و غرب، استعمارستیزی، دینمداری و شکستن هیمنه استکبار جهانی دشمنانی نیز داشته است.
 
وی افزود: دشمن برای جلوگیری از به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی و امام فقید در صدد ایجاد شکاف و فاصله بین جوانان و نسلهای بعد از انقلاب و آرمان های انقلاب است، زیرا استکبار جهانی به این باور رسیده که حلقه اتحاد و همبستگی بین نسلهای مختلف انقلاب، همان آرمانهای امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی بوده که برگرفته از فرهنگ عاشورایی و مهدویت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی به برخی از ثمرات و برکات انقلاب اشاره کرد و گفت: ایجاد اعتماد به نفس و صلابت و عزت نفس در مردم از جمله ثمرات مهم انقلاب 57 است که با بهرهگیری از همین برکات توانستهایم در معادلات و روابط بینالمللی نقشآفرینی کرده و استقلال و تمامیت ارضی خود را حفظ کنیم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه به بازدید از روند اجرایی شدن طرح مکنا در استان البرز پرداخت و اظهار داشت: روند اجرایی "طرح مکنا" در استان البرز بسیار مطلوب و قابل تحسین بوده و این اقدامات کاملا در راستای اهداف انقلاب که همان حرمت گذاشتن بر مردم و تکریم ارباب رجوع است، زیرا این انقلاب به واسطه ایثار و از خودگذشتگی مردم به ثمر نشست.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار