حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم:

نیروی هوایی ارتش در تحقق انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حرکت نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن در تسریع بخشیدن به تحقق انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و رژیم ظاغوت را از پیوستن نیروی هوایی به آنان نا‌امید کرد و به واقع کمر آن‌ها را شکست.
کد خبر: ۱۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲ - 30January 2014

نیروی هوایی ارتش در تحقق انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش سراسری واحدهای امر به معروف و نهی از منکر نیروی هوایی ارتش که در هتل نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهکارهای پیشگیری قبل از گناه، امر به معروف است که مهمترین علت آن نیز جلوگیری از لغزشها یا به حداقل رساندن آنها است.

وی با اشاره به روایات اسلامی گفت: همیشه اصل بر پیشگیری است و باید پیشگیری کنیم تا کسی تخلف نکند. امر به معروف و نهی از منکر فریضه دینی است و همه انسانها باید به آن توجه داشته باشند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر لزوم احتیاج امر به معروف برای تمامی انسانها گفت: همه نیاز دارند تا خطاهایشان را به آنها متذکر شویم البته باید طوری رفتار کنیم که شخص متخلف خودش متوجه اشتباهش بشود.

حجتالاسلام آل هاشم افزود: یکی از مهمترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی، امر به معروف بوده است که به واسطه آن، انقلاب اسلامی تضمین و مستحکم شده است. امروز، همه ما باید در بحث تذکر لسانی که توصیه علما، بزرگان و رهبر معظم انقلاب نیز است، شرکت کنیم، زیرا رهبر انقلاب میفرمایند: «همین امر به معروف و نهی از منکر لسانی است که جامعه را اصلاح میکند».

وی خاطر نشان کرد: به لطف خدا امروز محیطهای مسکونی ارتش جمهوری اسلامی ایران سالمترین مکان در میان مکانهای زندگی نظامیان و تمامی جامعه است که این اتفاق به لطف زحمات مسئولان آمران به معروف، عزیزان عقیدتی سیاسی و حمایت فرماندهان حاصل شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سالروز ۱۹ بهمن و یوم الله دهه فجر بیان کرد: حرکت نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن در تسریع بخشیدن به تحقق انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و رژیم ظاغوت را از پیوستن نیروی هوایی به آنان ناامید کرد و به واقع کمر آنها را شکست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم با گذشت ۲۵ سال از مدت رهبریشان، همچنان و مانند امام راحل، انقلاب را با قدرت و صلابت به جلو میبرند و از خداوند متعال میخواهیم به امید باری تعالی صحیح و سالم به امام عصر(عج) تحویل دهند.حجتالاسلام آل هاشم در پایان گفت: نباید این را از یاد برد که نیروی هوایی ارتش در بحث امر به معروف و نهی از منکر از نیروهای نمونه ارتش باشد که جا دارد به این دلیل از فرمانده این نیرو و دیگر دست اندرکاران گرامی تقدیر کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار