جانشین فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

غفلت از دفاع مقدس آرزوی آمریکا و سایر دشمنان است/ سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی زائیده دفاع مقدس است

جانشین فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر غفلت از دفاع مقدس را آرزوی آمریکا و سایر دشمنان دانست و گفت: خوشبختانه امروزه جوانان کشورمان آگاه و بصیر و گوش به فرمان رهبر فرزانه هستند و به خوبی می دانند که سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی زائیده دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ - 23September 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ناخدا یکم آریا شفقت رودسری جانشین فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهردر سخنان پیش از خطبه نماز جمعه ساری از دفاع مقدس به عنوان یک مکتب یاد کرد و افزود : مدافعان حرم ، مقابله مسلمین در مقابل ستم آمریکا و صهیونیست از جمله درس های این مکتب بوده است.

وی با اشاره به جنگ نرم به منظور تخریب افکار مردم بویژه جوانان، ترویج دفاع مقدس را تنها را مصونیت در مقابل این توطئه های شوم دانست.

وی با بیان اینکه بیش از 80 کشور در دفاع مقدس با جمهوری اسلامی در نبرد بودند، یاد آور شد: عربستان صعودی 30 میلیارد دلار به صدام کمک مالی کرد.

وی فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و افزود: ماندگاری این دو فرهنگ همواره ضامن بقای جمهوری اسلامی است.

ناخدا رودسری شهادت طلبی و پیروی از رهنمود های امام خمینی(ره) را ضامن پیروزی سپاه اسلام در دفاع مقدس دانست و افزود: هم اینک نیز با همان روحیه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی یاد آور شد: به یمن رشادت رزمندگان و خون شهدان دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی نخستین جنگی بود که حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم.

وی غفلت از دفاع مقدس را آرزوی آمریکا و سایر دشمنان دانست و افزود: خوشبختانه امروزه جوانان کشورمان آگاه و بصیر و گوش به فرمان رهبر فرزانه هستند و بخوبی می دانند که سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی زائیده دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها