سردار عبدالهی در همایش روز سرباز خبر داد؛

بخشودگی بخشی از اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان ستادکل نیروهای مسلح

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح از بخشودگی دو سوم از اضافه خدمت سنواتی سربازان ستادکل نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه و بخشودگی نیمی از اضافه خدمت انضباطی این سربازان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ - 24September 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، همایش روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح، سردار «موسی کمالی» جانشین اداره کل منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و سربازان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم سردار عبدالهی با گرامیداشت جایگاه سربازان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دفاع مقدس همه اقشار ایفاء نقش می‌کردند و ترکیب اقشار شهدا مؤید این موضوع است. در میان شهدا از سرباز بود تا سردار، وزیر و آیت الله؛ که این نشان از نقش آفرینی همه اقشار در دفاع مقدس دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده سربازان در دفاع مقدس افزود: همانگونه که این جوانان در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده‌اند، آینده کشور نیز در دست جوانان و امید نظام به آنها است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به مناسبت روز سرباز از بخشودگی دو سوم اضافه خدمت سنواتی سربازان ستادکل نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه و بخشودگی نیمی از اضافه خدمت انضباطی خبر داد.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها