سردار آسودی:

دشمنان در عرصه نبرد نظامی و جنگ نرم توان مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت را ندارند

معاون فرهنگی و تبلیغات نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: مرکز قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، شهدا هستند و تا این مرکز قدرت و فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد هیچ توان نظامی و هیچ جنگ نرمی از پس این قدرت برنمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹ - 31January 2014

دشمنان در عرصه نبرد نظامی و جنگ نرم توان مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت را ندارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نهاد نمایندگی ولیفقیه در سپاه، در یادواره معلم شهید سردار محمود اخلاقی و 4900 شهید فرهنگی کشور اظهار کرد: مردم ایران ثروتمندترین مردم دنیا هستند، زیرا ما شهدایی داریم که هر کدامشان به اندازه تاریخ بشر ارزش دارند.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت از مؤلفههای قدرت نرم ما است و همه ما مؤظف هستیم از این مرکز قدرت، پاسداری کنیم. پاسداری تنها با شعار دادن نیست، بلکه باید در عمل، پاسدار باشیم؛ چرا که اگر این مرکز تضعیف شود انقلاب اسلامی آسیب میبیند.

وی با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: باید از این ثروت و سرمایههای کشور برای مبارزه با جنگ نرم الگو بسازیم. دشمنان از خوانندهها و رقاصههای خودشان سمبل و الگو ساخته و به نام جنگ نرم، ارزش و ایمان جوانان ما را نشانه گرفتهاند و ما باید هوشیار باشیم، زیرا شهدا برای حفظ این انقلاب جان خود را فدا کردند.

آسودی یادآور شد: یکی از شاخصههای مهمی که توانست این مرکز قدرت و این سرمایههای عظیم را به وجود آورد رکن ولایت فقیه است.

وی در پایان گفت: ما باید به عنوان سربازان ولی فقیه و خادمان شهدا در سنگر بمانیم و از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار