جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

دانش آموزان در میدان دفاع مقدس نمره 20را از آن خود کردند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: دانش آموزان دیروز در میدان هشت سال دفاع مقدس نمره 20 را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ - 25September 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حسین یارمحمدی در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ هشت ساله تمام کشورهای دنیا با ما وارد جنگ شدند و تنها سه یا چهار کشور از ما حمایت می کردند اما با این وجود اایران اسلامی از این امتحان سربلند بیرون آمد.

وی افزود: ما در حال حاضر در جنگ نیستیم و صدای توپ و تانک دشمن را نمی شنویم اما حقیقت این است که همان دشمنان مجدد جنگ نرم که همه جانبه است را علیه ما آ؛از کرده است. اگر هوشیار نباشیم ممکن است تلفات بسیاری را در این جنگ بدهیم.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: دانش آموزان در آن روزها با رها کردن نیمکت های خود و شرکت در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نمره بیست را از آن خود نمودند، حالا شما نیمکت نشین های امروز برای نیمکت نشین های دیروز چه جوابی دارید،شما بر جای آنها تکیه دادید، خدا کند شرمنده آنها نباشید.

دربانیان فرمانده واحد پیشگام معراج در حاشیه این برنامه با اشاره به طرح اخوت با شهدا گفت: در این طرح اسم هر شهید از شهدای شاهرود را بر روی شاخه گل نوشته و به دانش آموزان هدیه داده ایم که دانش آموزان با حضور در گلزار شهدا شهید مورد نظر را پیدا نموده و با وصیت نامه و زندگینامه شهید آشنا و پیوند روحی و عاطفی با شهید برقرار نمایند و در طول سال تحصیلی با این شهید و خانواده او ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: با توجه به جنگ نرم دشمن و تلاش فراوان در زدودن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش داریم این طرح حرکتی باشد برای تعمیق و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین دانش آموزان که امیدواریم موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار