یادواره 4 شهید روستای سلیمانی نیشابور برگزار شد

نخستین یادواره 4 شهید روستای سلیمانی بخش میان جلگه شهرستان نیشابور با حضور جمع کثیری از مسئولین و خاندان شاهد و ایثارگر این خطه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ - 25September 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با هفته دفاع مقدس نخستین یادواره 4 شهید روستای سلیمانی از توابع بخش میان جلگه نیشابور با حضور امام جمعه عشق آباد، فرمانده نیروی مقاومت بسیج نیشابور، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و سایر مسئولین بخش میان جلگه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شرعی از اساتید حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت شهر عشق آباد نیشابور طی سخنانی به تاریخچه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و اهداف دشمنان از تحمیل نمودن آن به ایران اسلامی پرداخت و از جنگ به عنوان یک عمل نکوهش شده و ناپسند یاد کرد و گفت: آنچه جنگ و دفاع ما را مقدس کرد گرایش شدید رزمندگان به جهاد، شهادت طلبی و ایثار بود.

وی از شهداء بعنوان مردان بی ادعایی یاد کرد که بجای حرف زدن عمل می کردند و افزود: غلبه آخرت گرایی به دنیا گرایی، شهادت بر آرمان خواهی از عوامل تقدیس جنگ هشت ساله و دفاع مقدس ما بود.

گفتنی است در ادامه راویان هشت سال دفاع مقدس به روایت رویدادها وحوادث جنگ پرداخته و از خانواده‌های شهید خلیل نصرآبادی، علی اکبر سلیمانیان، حاج محمدرضا سلیمانیان و حاج اسماعیل سلیمانیان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها