فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمن همواره در حال عوض کردن توطئه‌های خود علیه انقلاب است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: توطئه آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی پس از جنگ تغییر کرد و به سمت تهاجم فرهنگی سوق داده شد تا با پرداختن به اینگونه تهاجم و به راه انداختن مسائل اجتماعی و خانواده بتوانند هویت اسلامی را از خانواده‌های ما بگیرند.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ - 25September 2016
دشمن همواره در حال عوض کردن توطئه‌های خود علیه انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، فتح الله جمیری در جمع کارکنان سپاه تنگستان با گرامیداشت ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس تقارن مبارک و معناداری است چرا که همواره دانش‌آموزان با آغاز سال تحصیلی رنگ و بوی حضورشان در مدارس با فرهنگ مقاومت و ایثار عجین می‌شود. 

وی افزود: ایام دفاع مقدس همواره یاد آور روزهای پر افتخاری است که در ذهن ها به نیکی خواهد ماند چون با پیروزی اسلامی به پایان رسید و به طور حقیقت همان جایی که دشمن می‌خواست از آن نقطه به ما ضربه بزند و انقلاب ما را متوقف کنند ما از همان جا انقلاب خود را به فرموده امام راحل به دنیا صادر کردیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: دفاع مقدس برای سراسر گیتی الگو شد و اگر امروز ما مقاومتی در دنیا می‌بینیم و یا حرکت‌های حوزه پیرامونی خودمان در برابر استکبار جهانی را مشاهده می‌کنیم در می‌یابیم که شروع و مبدا و الگوی همه آنها شهدای ما و دفاع مقدس ما بوده است.

وی بیان داشت: امروز حرکت مقاومت در یمن، عراق، سوریه و... در جریان است و این در حالی است که با کمترین امکانات و پای برهنه زیر آتش عربستان سعودی و آمریکایی‌ها و متحدانشان این کشورها جانانه مقاومت می‌کنند و به طور حتم الگوی آنها همان الگوی دفاع مقدس و شهدای ماست که خود را نشان داده است.

جمیری خاطر نشان کرد: امروز اگر در عراق منطقه از شر تکفیری‌ها کافر در حال پاکسازی است همان روحیه بسیجی ما در دوران دفاع مقدس است که در قالب یک الگوی به تمام معنا به رزمندگان عراقی منتقل شده است.

وی افزود: سپاه مقتدر و بسیج توانمند ما الگوی ناب برای رزمندگان عراق و سوریه شده‌اند و در صحنه نبرد درس مقاومت و ایستادگی در مکتب انقلاب اسلامی ایران به این کشورهای مسلمان منتقل شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از قبل از دوران پهلوی که آمریکایی‌ها وارد جنگ جهانی شدند یکی از مناطقی که در برنامه غارتگری آنها قرار داشت همین خاورمیانه بود که مرکز نفت و گاز و معادن است و ثروت‌های دنیا را در خود نهفته است.

وی بیان داشت: سایه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران از دیر باز تاکنون بوده و کسی نمی‌تواند منکر آن شود از ترورهای آنچنانی تا غارت و کشتار گرفته تا تحریم‌های ظالمانه همه از سیرت ننگین و خوی شیطان صفتی آمریکا است.

جمیری گفت: 8 سال میدان خودنمایی آمریکا علیه ملت ایران بود تا در راستای نابودی انقلاب اسلامی ما در پشت پرده صدام خونخوار را حمایت کنند.

وی ابراز داشت: توطئه آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی پس از جنگ تغییر کرد و به سمت تهاجم فرهنگی سوق داده شد تا با پرداختن به اینگونه تهاجم و به راه انداختن مسائل اجتماعی و خانواده بتوانند هویت اسلامی را از خانواده‌های ما بگیرند و این در سرلوحه حرکتشان بود.

این مقام مسؤول با اشاره به دیگر توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی ما افزود: امروز متاسفانه دشمن در خانه‌های برخی از مسؤولان ما نفوذ کرده است و این مهم تا حدی پیش رفته که در ابراز نظرهای غلط آنها به طور کامل پیداست.

وی متذکر شد: توطئه‌های امروز آمریکا در مسأله نفوذ ادامه توطئه‌های جنگ تحمیلی و جنگ ناخواسته ماست که نتوانستند در آن نتیجه بگیرند و می‌خواهند از طریق نفوذ به اهداف خود برسند.

جمیری اظهار داشت: امروز اگر قبول می‌کنیم که چاه نفت را از ته حلقه به خارجی‌ها برای استخراج تحویل دهیم یا در مسائل اقتصادی راه را برای دشمن باز کنیم و به نوعی همنوایی و استفاده از تکنولوژی دشمن را برای خود افتخار بدانیم که متاسفانه در برخی جاها اینگونه است این دقیقا همان پروژه نفوذ دشمن است که باید جدی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری سال‌های سال است که بحث نفوذ را مطرح می‌کند باید توجه داشته باشیم که دشمن در تفکر ما چه در بحث مسائل تصمیم‌سازی و چه در مسائل تصمیم‌گیری می‌تواند نفوذ کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: این همان توطئه‌هایی است که ادامه توطئه‌هایی چون ترور، حضور منافقین، تحمیل جنگ 8 ساله و دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، نفوذ و فتنه قرار دارد و همه اینها فرمول‌هایی است که توسط دشمنان در حال تغییر و عوض شدن است.

جمیری گفت: دشمن بعضی وقت‌ها تک به تک پروژه توطئه‌های خودش را علیه انقلاب اعمال می‌کند و بعضی اوقات هم همه را به یکباره به کار می‌برد و به هر حال یک روز از گزینه روی میز و حمله نظامی صحبت می‌کند و روز دیگر به تهاجم فرهنگی متوسل می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان آینده را روشن ترسیم کردند و همین طور هم هست چون ما توکلمان به خداوند تبارک و تعالی است، افزود: در مقطع کنونی کمک و یاری خدا همراه حزب الله است  ولی کار ما سخت‌تر و پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس شده است.

جمیری تصریح کرد: در حالی که طوفان فتنه‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی سرازیر است مقام معظم رهبری از مجموعه توانمند سپاه انتظار ایجاد تمدن اسلامی را دارند و این مسؤولیت مجموعه مقدس سپاه را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب آینده را همواره روشن می‌بینند و از سپاه انتظار دارند که در طوفان فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی ما جاری است این نهاد مقدس بتواند با ایجاد تمدن اسلامی در شرایطی که دشمن با پشتیبانی دنیا در حال توطئه‌افکنی است همه این دسیسه‌ها را خنثی کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: سپاه همواره مجموعه‌ای مقاوم و منسجم به عنوان بازوی ولایت و با ترکیبی از روحانیت و پاسداران اسلام عمل کرده و تلاش خواهد کرد تا با همت و دست با کفایت جوانان پاسدار خواسته مقام معظم رهبری را محقق کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری این توان ایجاد تمدن اسلامی را در روحیه انقلابی و جهادی سپاه دیده است و با درایتی که در مجموعه سپاه می‌بینند این مسؤولیت را به ما واگذار کرده که همواره مسؤولیتی سنگین و خطیر خواهد بود.

جمیری سپاه را بازوی ولایت و رهبری دانست و گفت: باید تلاش کنیم مسیر مشخص شده توسط رهبری معظم انقلاب را به خوبی و در حد مطلوب طی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دور اندیشی‌ها و فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری مسیر را برای ما مشخص و همواره می‌کند و باید توجه داشته باشیم که بخش عمده عمل کنندگان به فرمایشات ولایت همین بسیجیان ما هستند که در قالب سازمان‌های مختلف قرار دارند.

جمیری در پایان گفت: سپاه سازمانی منسجم است که زیر مجموعه‌های آن تا همه اقشار مردم را در بر می‌گیرد و محدود به تعداد خاصی نیست و این یعنی جمعیتی چندین میلیونی که می‌تواند معادلات دنیا را بر هم بزند و در راه تحقق اسلام ناب محمدی ناممکن‌ها را ممکن سازد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار