فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش:

انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس از وظایف مهم مسئولان است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: نمایشگاه دوران دفاع مقدس با هدف آشنايی هرچه بيشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس داير شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 26September 2016

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه افتتاح و بازديد از نمايشگاه تخصصي دفاع مقدس  هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش با تبريك هفته دفاع مقدس،  از رشادت ها و دلاور ي های صورت گرفته در 8 سال دفاع مقدس سخن به ميان آورد و از آن بعنوان برگ زريني از انقلاب اسلامي ياد كرد و اظهار كرد: هميشه دفاع و جهاد در راه خدا و دفاع از ارزش هاي اسلامي در نظام اسلامي بوده است و دشمن هميشه مي خواهد اين ارزش ها را از بين ببرد و نابود كنند.

وي با بيان اينكه ما بايد ارزش هاي دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحميلي را به آيندگان منتقل كنيم، گفت: جنگ به ظاهر تمام شده است اما ارزشهای دفاع مقدس تمام نشده است.

 

سرهنگ فضلي خاطرنشان كرد: هنوز قسمت هاي مختلفي از دفاع مقدس براي جوانان ناشناخته هست و ما در همين راستا بازديد ازمناطق جنگي را در اولويت كاري خويش قرار داده ايم.

وي اذعان كرد: در این نمایشگاه 200 قطعه عکس از آثار و دستاوردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور آنها در صحنه های نبرد در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است تا مردم با دیدن این آثار با گوشه ای از فعالیت های رزمندگان انقلاب آشنا شوند.

 

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش هدف از برپايي اين نمايشگاه را آشنايي هرچه بيشتر نسل جوان با رشادت هاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و يادآوري اين دلاوري ها براي نيروهاي مسلح و مردم شهرستان دانست و اظهار كرد: اين نمايشگاه به مدت يك هفته در مصلي نمازجمعه شهرستان خاش جهت بازديد عموم داير است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار