تقدیم مدال پارالمپیک ورزشکار کرمانی به شهید مدافع حرم

مربی کرمانی تیم فوتبال پنج نفره پاراالمپیک ریو مدال نقره این دوره از مسابقات را به خانواده سردار شهید محمد جمالی از شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ - 26September 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، دبه مناسبت هفته دفاع مقدس و در مراسمی ایمان فرحبخش مربی کرمانی تیم فوتبال پنج نفره نابینایان کشور در مسابقات پاراالمپیک ریو، مدال نقره این دوره از مسابقات را به خانواده سردار شهید محمد جمالی از شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

در این مراسم که با حضور سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، سردار حسنی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و جمعی از ورزشکاران و خانواده شهید برگزار شد، ایمان فرحبخش اظهار داشت: مدالی که من کسب کردم در مقابل افتخار آفرینی شهیدان مدافع حرم بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اردوهای تیم فوتبال پنج نفره نابینایان که قرار بود در ترکیه برگزار شود به دلیل مسائل امنیتی لغو شد، گفت: امنیتی که در کشور ما وجود دارد مرهون خون شهیدان و شهدای مدافع حرم است.

مربی کرمانی تیم فوتبال پنج نفره نابینایان کشور با بیان اینکه 12 مرحله اردوی تیم را در داخل کشور و در کمال آسایش و آرامش برگزار کردیم، افزود: امنیت نعمت بزرگی است، می‌بینیم که ورزشکاران تیم عراقی به دلیل مشکلات امنیتی مجبور به تمرین در سایر کشورها هستند.

وی با اشاره به اینکه از 8 ورزشکار تیم فوتبال نابینایان حاضر در پارالمپیک دو نفر از بچه‌های کرمان بودند، گفت: اهدای مدال کسب شده در این دوره از بازی‌ها کمترین و کوچکترین کاری است که می‌توانستم در مقابل عظمت شهدای مدافع حرم و به‌ویژه سردار شهید محمد جمالی انجام دهم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار