صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح بخش «آی سی یو» بیمارستان ساسان با حضور رئیس بنیاد شهید

بخش «آی سی یو» بیمارستان ساسان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان بنیاد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 26September 2016
بخش «آی سی یو» بیمارستان ساسان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بخش جدید «آی سی یو» بیمارستان ساسان پیش از ظهر امروز (دوشنبه 5 مهرماه) طی مراسمی با حضور «حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی»، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان این سازمان افتتاح شد.

حجت الاسلام شهیدی در این مراسم با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس بهترین فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از کیان کشور به جبهه رفتند و دفاع جانانه کردند.

وی افزود: جوانان ما به دشمنان نشان دادند در صورت دست درازی به خاک میهن، سیلی محکمی به گوش دشمن خواهند زد. این جوانان با جان و مال و فداکاری عامل پیروزی ما بودند و نظام ما را بیمه کردند و بنیاد شهید تشکیل شد تا در خدمت این‌ افراد باشد.

رییس بنیاد شهید با اشاره به وضعیت بیمارستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیمارستان‌های بنیاد شهید از بیمارستان های خوب کشور است. زمانی که وارد بنیاد شدم نواقص زیادی در بیمارستان ساسان دیدم که در شان ایثارگران نبود. اعتقاد ما این است که همه چیز باید در شان مردم و ایثارگران ما باشد.

وی تصریح کرد: ایراداتی در اجرا داریم که نیاز به گام‌های بلندتری هست، اما طی این سال‌ها دغدغه‌ام از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و ساسان برطرف شده است. سال‌های گذشته که وارد بیمارستان می‌شدیم ایثارگران گلایه می‌کردند، خوشبختانه یک سال و نیم است که از این افراد معترض نداریم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار