معاون تبلیغات و روابط عمومی پدافند هوایی:

نیروهای پدافند هوایی مهمترین نقش را در استقرار نظام اسلامی داشتند

معاون تبلیغات و روابط عمومی پدافند هوایی با اشاره به فعالیت‌های انقلابی و زیرزمینی نیروهای پدافند در زمان نظام پهلوی گفت: نیروهای انقلابی پدافند هوایی در حفاظت و استقرار نظام اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند.
کد خبر: ۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲ - 05February 2014

نیروهای پدافند هوایی مهمترین نقش را در استقرار نظام اسلامی داشتند

حجتالاسلام والمسلمین محمد عدیده، معاون تبلیغات و روابط عمومی پدافند هوایی خاتمالانبیاء با اشاره به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: از افتخارات پدافند هوایی در بین نیروهای مسلح، هماهنگی نیروی هوایی برای ورود امام(ره) به میهن اسلامی و بیعت نیروهای نظامی در 19 بهمن با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به هماهنگی دقیق نیروهای پدافند هوایی برای حضور امام(ره) در ایران گفت: تعدادی از دلیرمردان پدافند نیروی هوایی چون سرهنگ جهانی وامیر سرتیپ فراوان، از لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا استقرار و حفاظت از ایشان در کنار رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضور داشتند و به عنوان انتظامات با ارادتی که به امام راحل وانقلاب اسلامی داشتند ایفای نقش میکردند.

حجتالاسلام عدیده تصریح کرد: همچنین نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیعت تاریخی با امام خمینی(ره) نقش موثری داشتند؛ به طوری که چند روز بعد از آن دیدارِ با اهمیت، در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار سایر آحاد مردم نقش قابل توجهی داشتند.

معاون تبلیغات وروابط عمومی پدافند هوایی گفت: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در شرایط خفقان نظام پهلوی فعالیتهای زیرزمینی داشتند و با همکاری و از خودگذشتگی خود و همکاری و همبستگی با سایر نیروها در استقرار و حفاظت و پیروزی انقلاب اسلامی ایفای نقش کردند.

وی با اشاره به نقش پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس گفت: هیچکس منکر نقش مهم پدافند هوایی در دفاع جانانه از آسمان کشور نیست؛ به طوری که در عملیات والفجر ۸ بیش از ۷۰ هواپیمای دشمن سرنگون شد و این اقدام در حالی صورت گرفت که با امکانات محدود نظامی در برابرهجمههای گسترده نظامی نیروهای انقلابی پدافند ایستادگی کردند.

حجتالاسلام عدیده با اشاره به حضور نیروهای پدافند هوایی در عملیاتهای مختلف دفاع مقدس گفت: سرنگونی بالگردها وهواپیماهای دشمن و دفاع از تاسیسات زیربنایی و نفتی در بندر امام(ره) و جزیره خارک از جمله اقدامات و تلاشهای پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای نظامی پدافند هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای جدید و پیشرفته نظامی پدافند هوایی بودیم و به روز رسانی و بومیسازی تجهیزات نظامی در دستور کار این نیروهای انقلابی قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار