فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبرداد؛

کاهش 5 درصدی وقوع جرایم در استان مرکزی

فرماندهی انتظامی استان مرکزی در آستانه قرارگیری در هفته ناجا از کاهش پنج درصدی وقوع جرم در نیمه نخست سال 95 در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ - 01October 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سردار کیومرث عزیزی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی استان مرکزی با بخشی از فعالیت های انجام شده توسط نیروهای انتظامی استان مرکزی در نیمه نخست سال 95 اظهار داشت: آمارهای مربوط به نیمه نخست سال 95 نشان می دهد که با همکاری نیروهای انتظامی استان مرکزی توانستیم یک هزارو 943 سارق در سطح استان شناسایی و دستگیر کنیم و همچنین در این حوزه با کشف بیش از 80درصدی سرقت ها مواجه شویم.

وی افزود: در بحث مربوط به کشف مواد مخدر و معتادان نیز در شش ماهه نخست امسال توانستیم هشت هزار و 73 مورد از معتادان خرده و عمده فروش را دستگیر و نزدیک به 3هزارو 363 کیلوگرم مواد مخدر کشف کنیم.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:گزارش های مربوط به نیمه نخست سال 95 نشان می دهد که نیروهای انتظامی استان مرکزی توانستند 190 میلیارد ریال انواع قاچاق را کشف و با انهدام 11 باند قاچاق 219 قاچاقچی را دستگیر کنند.

سردار عزیزی با اشاره به رسیدگی به تماس های تلفنی سامانه 110 پلیس گفت: در این مدت از سال 248 هزار مورد تماس با سامانه تلفنی 110 استان مرکزی گردیده که 159هزار مورد از آنها به عملیات پلیس و حضور در محل منجر گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز 57 نفر از سرکردگان گروه های ارازل و اوباش دستگیر و با مزاحمان نوامیس و بدپوشان برخورد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها