همزمان با اولین شب محرم؛

یازدهمین یادواره 40 شهید پایگاه شهید نامجو شهرستان بهشهر برگزار شد

همزمان با اولین شب محرم، یکشنبه یادواره 40 شهید پایگاه شهید نامجو شهرستان بهشهر، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ - 03October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، همزمان با اولین شب محرم، یکشنبه یادواره 40 شهید پایگاه شهید نامجو شهرستان بهشهر، برگزار شد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، در این مراسم اظهار داشت: جهاد بابی از ابواب بهشت است که نصیب اولیای خاص می شود و برای رسیدن به این جایگاه باید افراد به این مقام برسند و لذا باید بدانیم که باب جهاد به روی همگان گشوده نمی شود.

وی افزود: مرگ و دنیا همانند پلی است که شهدا با انتخاب شهادت از پل رنج و غم دنیایی عبور کرده و به جایگاه خاص ابدی برای تقرب به خداوند رسیده و از نعمت های دائمی بهشت برخوردار می شوند که رسیدن به شهادت مختص خاصان درگاه الهی است.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه شهادت کرامت، نورانیت و حیات جاودانه است، ادامه داد: انسانها به راحتی از خدا بخواهند که شهادت در راه خدا را رزق و روزی آنان کند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به قرار گرفتن در شب اول ماه محرم، افزود: آنچه از محرم ابی عبدالله می توانیم بیاموزیم اتحاد و تحکیم ایمان و اعتقادات است که باید نماز، روزه، امام شناسی و باور قیامت، تقویت شود.

وی گفت: غیرت و شجاعت در گرو ایمان است و برای تحکیم پایه های ایمان باید با معرفت، یقین و ایمان به خدا باشیم و برای رسیدن به قرب الهی، ایمان خود را قوی کنیم.

همزمان با اولین شب محرم و با یاد سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، یازدهمین یادواره 40 شهید پایگاه شهید نامجو شهرستان بهشهر، یکشنبه شب با حضور مردم ولایتمدار و مومن، خانواده های شهدا و مسئولان برگزار شد وعلاوه بر سخنرانی مداحی و پخش کلیپ از برنامه های دیگر این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار