انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و سازمان تامین اجتماعی خوزستان

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تقدیر از جانفشانی و فداکاری ایثارگران در دوران دفاع مقدس، گفت: ما چند بعد ایثارگری داریم که خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و... را شامل می شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ - 03October 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس خوزستان، تفاهم نامه ی همکاری بین بنیاد حفظ آثار وسازمان تامین اجتماعی خوزستان منعقد شد .سردار علی پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار خوزستان در ابتدای این نشست برضرورت تدوین وتبیین آثار واسناد دوران دفاع مقدس تاکید نمود ونقش تامین اجتماعی استان را در این دوران بسیار برجسته دانست.

وی پرسنل اعزامی از این سازمان ، خدمات ارائه شده به رزمندگان ونامه نگاریهای آن دوران را مهمترین مفاد این تفاهم نامه ذکر کرد.

دراین تفاهم نامه ، مدیرکل تامین اجتماعی   با اشاره به انعقاد صورت گرفته  با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تقدیر از جانفشانی و فداکاری ایثارگران در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: ما چند بعد ایثارگری داریم که خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و... را شامل می شود.

 یارعلیزاده، تصریح کرد: آنچه که تاکنون رسانه ای و به صورت برجسته به آن پرداخته شده ابعادی از ایثارگری است که به صورت ملی در کشور وجود دارد، اما آنچه مربوط به خوزستان بوده همچون جنگ زدگی، آوارگی مردم و مهاجرت آنها به شهرهای دیگر رسانه ای نشده است.

 وی با بیان اینکه استان هایی هستند که مهاجرین خوزستانی را در زمان جنگ پذیرفته اند ولی اسمی از آنها به میان نیامده که باید به آن توجه کرد، یاد آور شد: این حقی برای خوزستان است که ابعاد خوزستان در جنگ و ایثارگری های مردم این استان نمایان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار