سردار اشتری:

باب شهادت در ناجا همچنان باز است/ ارائه سالانه 25 میلیون خدمت از سوی نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ در نیروی انتظامی به دلیل نوع ماموریت‌ها باب شهادت همچنان باز است.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 04October 2016
باب شهادت در ناجا همچنان باز است/ ارائه سالانه 25 میلیون خدمت از سوی نیروی انتظامی به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس و معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز(سه‌شنبه) در ستاد ناجا برگزار شد با اشاره به رشادت‌های کارکنان نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: در نیروی انتظامی به دلیل نوع ماموریت‌ها باب شهادت همچنان باز است.

وی با بیان اینکه از 8 هزار و 755 کیلومتر مرز خشکی و آبی که با کشورهای همسایه داریم، 7500 کیلومتر به طور کامل تحت کنترل و حفاظت نیروی انتظامی است و مابقی آن نیز به طور مشترک میان نیروی انتظامی، ارتش، سپاه پاسداران و بسیج حراست می‌شود، عنوان کرد: هیچ جایی از مرز نیست که نیروی انتظامی در آن حضور نداشته باشد.

سردار اشتری با بیان این مطلب که قرارگاه جهاد آموزش را در سطح این نیرو جهت ارتقاء سطح آموزش دایر کرده‌ایم، افزود: از بدو تشکیل این قرارگاه تاکنون میزان تصادفات و شهدایمان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال 94 میانگین بین 15 تا 25 درصد بر ماموریت‌های ما اضافه شده است، اظهار داشت: با این وجود حدود 45 درصد از تعداد شهدای ما کاسته شده است.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره خود را در قبال مطالبات مردم مسئول می‌داند و معتقد است باید پاسخگوی این مطالبات باشد، اظهار کرد: در طول شش ماه گذشته سیزده میلیون تماس با نیروی انتظامی گرفته شده است.

سردار اشتری همچنین افزود: سالانه 25 میلیون خدمت از سوی نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف همچون صدور گذرنامه، گواهینامه و غیره، ارائه می‌شود. همچنین در حوزه تماس تلفنی سالانه 27 میلیون تماس با این مرکز برقرار می‌شود. در شش ماه گذشته نیز بیش از چهارصد و هفتاد هزار تماس با 197 گرفته شده است که سعی می‌کنیم تمامی این تماس‌ها را پاسخگو و خدمات لازم را ارائه دهیم. پاسخگویی به مردم و ارائه خدمات نشان از پویایی و مسئولیت پذیری نیروی انتظامی است.
 
وی گفت: در ارائه خدمات نسبت به گذشته گام‌های مؤثرتری را برداشته تا نقطه کوری در این رابطه وجود نداشته باشد.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه همکاران ما مدافعان حریم نظام اسلامی هستند و باید از کل کشور دفاع کنند، افزود: روحیه جهادی و حفظ و ارتقای آن یکی از مواردی است که در نیروی انتظامی وجود دارد و به آن پرداخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در ارتقای روحیه و مدیریت جهادی کوشا باشیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه هر میزانی که مقدور است باید کار شود زیرا بسیاری از مشکلات از این طریق برطرف می‌شود.
 
سردار اشتری گفت: پیشرفت‌های امروز ما در حوزه دفاعی مرهون افرادی است که در این حوزه با روحیه جهادی کار کردند و شهید طهرانی مقدم نمونه مدیر و فرمانده جهادی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما به شهدا نیازمندیم و نسبت به شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها وظیفه‌ای اخلاقی داریم، اظهار داشت: نیروی انتظامی در این رابطه اعلام آمادگی کرده و کمک، همکاری و مساعدت لازم را در راستای حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس ارائه می‌دهد. 
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار