شیخ نعیم قاسم:

منظور اوباما از اسلام میانه رو، اسلام شیطانی است/ اسلام حسینی و زینبی هرگز مخدوش نخواهد شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از مواضع آمریکا در قبال مسلمانان به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ - 04October 2016
منظور اوباما از اسلام میانه رو، اسلام شیطانی است/ اسلام حسینی و زینبی هرگز مخدوش نخواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در بخشی از سخنرانی خود در دومین شب عاشورای حسینی گفت: اوباما در غرب می‌گوید از اسلام میانه رو حمایت می کند، منظور وی از اسلام میانه رو همان اسلام خالی از محتواست که عربستان سعودی آن را اجرا می کند.

وی افزود: در این اسلام، دین، ایمان و تقوا وجود ندارد و تنها نفت عربستان مطرح است که به آمریکا می‌رود.

معاون سید حسن نصرالله با بیان اینکه این همان اسلامی است که خواسته آمریکاست ولی اسلام خداوند نیست تصریح کرد: عده ای هم اسلام را در دریدن شکم‌ها و کشتار کودکان و به اسارت درآوردن زنان می‌دانند و این اقدامات خود را با هدف به دست آوردن رضایت خداوند عنوان می کنند. این عده ذره‌ای رحمت ندارند و نمی‌توانند مدعیان نزدیکی به خدا باشند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: این افراد مدعیان نزدیکی به شیطان با استفاده از لباس اسلام هستند تا این دین را مخدوش کنند ولی اسلام انسان‌های حسینی و زینبی هرگز مخدوش نخواهد شد چرا که مردان خداوند در میدان هستند و پرچم حق را برافراشته کرده‌اند.

وی همچنین گفت: برخی شخصیت‌ها در لبنان به صورت آشکار و نهان در حمایت از اسرائیل سخن می‌گویند و خود را تسلیم این رژیم کرده اند. کسانی که آبشخور آنان اسرائیل است هرگز فردی ملی‌گرا نیستند. ملی‌گرا کسی است که فداکاری می‌کند تا مردم به برکت خون شهدا در آسایش و امنیت باشند و این همان چیزی است که مقاومت می‌کند.
 
منبع: ابنا
نظر شما
پربیننده ها