با حضور امیر دادرس و امیر سیاری؛

قهرمانان کشتی ارتش‌های جهان تجلیل شدند

طی مراسمی از افتخارآفرینان تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱ - 03February 2014

قهرمانان کشتی ارتش‌های جهان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ محمد حسین دادرس، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده فرماندهی  کل ارتش، امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی آجا و امیر سرتیپ دوم مجدآرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش از افتخارآفرینان تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتشهای جهان (سیزم) قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم که در محل ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد، امیر سرتیپ دادرس، ضمن تقدیر از ورزشکاران افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی گفت: ورزش در ارتش به عنوان زیربنای توان رزمی، باعث رشد و شکوفایی میشود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند قهرمانان، موتور حرکت ورزش همگانی هستند.
 
وی در ادامه افزود: ورزشکاران و قهرمانان مایه افتخار کشور و ملت هستند و شما ورزشکاران و مربیان پایور و وظیفه ارتش توانستید در ترکیب تیم نیروهای مسلح کشور باعث افتخار نیروهای مسلح و کشور شده و پرچم کشور را به اهتزاز درآورده و دل ملت را شاد کنید.
 
در این مراسم از آقایان غلامحسین بساطی، ناصر ملکی و امین عسگرپور مربیان تیم، فرشاد صفرزاده، جعفر دلیری، سعید و سامان عبدولی کشتیگیران تیم، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 
شایان ذکر است در بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی ارتشهای جهان (سیزم) که با حضور 15 کشور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ورزشکاران دلاور کشتی آزاد و فرنگی ارتش در هر دو رشته موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار