استاد حوزه علمیه قم:

پیروی از نهضت حسینی خنثی سازی توطئه های دشمنان را به دنبال دارد

استاد حوزه علمیه قم پیروی از نهضت حسینی را نسخه ای به منظور خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست و گفت: ترویج تفکر عاشورایی راهی برای نجات جامعه از معضلات اخلاقی است.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ - 05October 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام محمد عدالت در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) اظهار داشت: محرم و صفر بهترین و طلایی ترین ایام به منظور ترویج فرهنگ ناب حسینی و عاشورایی است که ضروری است مسئولان با نگاه کارشناسانه از این ایام در راستای هدایت گری و تشویق جوانان بهره مند شوند.
وی افزود: گسترش سیره اهل بیت (ع) مهم ترین مسئولیتی است که در شرایط امروز جامعه بر شانه های ما شیعیان است که با در مسیر ترویج آن فعالیت های مجدانه ای را داشته باشیم.
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان سعی دارند که با تبلیغات نادرست دین را از معنای حقیقی و اصلی خود دور کرده و و مقدسات مذهب تشیع را به حاشیه بکشانند.
حجت الاسلام عدالت حوزه های علمیه را طلایه داران مذهب تشیع عنوان کرد و گفت: مراکز آموزشی و حوزه علمیه باید در مقابله با این نوع از تهدید خزنده دشمن با تمام قدرت و توان وارد صحنه گردیده و مانع از تخریب چهره اسلام ناب محمدی(ص) شوند.
وی ادامه داد:تمامی اقشار جامعه و به ویژه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید با پشتیبانی از منویات مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ تشیع در جامعه حرکت کنند.
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در ارتباط با ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیز ، یکی از تکالیف و وظائف مهم مدیران اشاعه این فرهنگ به شکل صحیح خود در جامعه است.
حجت الاسلام عدالت با اشاره به ایجاد برنامه ریزی های کاربردی از سوی مدیران گفت: در بحث مربوط به تامین معاش و زندگی مردم نیز همواره باید مسئولان اجرایی با برنامه ریزی های کاربردی و بلند مدت در مسیر رفع این دغدغه برای مردم حرکت کنند.
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار