ادعای عجیب شاه بحرین درباره امام حسین(ع)

شاه بحرین ادعا می‌کند مورد تایید امامان دوم و سوم از ائمه اثنی عشر شیعه است.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ - 06October 2016
ادعای عجیب شاه بحرین درباره امام حسین(ع)به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وزارت کشور بحرین پس از یورش به بیش از 15 روستای متعلق به پیروان اهل بیت (علیهم السلام) برای برچیدن پرچم های سیاه و نشانه های عزا از خیابانها مدعی شد که «عاشورا را به عنوان یک مناسبت دینی قدر می داند». البته این ادعا جای تعجب ندارد زیرا حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین ادعای عجیب تری را مطرح کرده است.
 
به گزارش منابع بحرینی حمد بن عیسی شاه بحرین مدعی شد که اگر حسین بن علی (ع) درعصر حاضر حضور داشت ، در کنارش قرار می گرفت.
 
بدین ترتیب با این ادعای عجیب شاه بحرین نام خود را در فهرست رهبران بیچاره ای همچون صدام و قذافی دیکتاتورهای عراق و لیبی قرارداد.
 
صدام ادعا داشت که حسین بن علی(ع) جد اوست و قذافی رئیس جمهوری لیبی هم مدعی شده بود که نسب او به امام موسی کاظم (ع) می رسد.
 
به نظر می رسد شاه بحرین نیز خط مشی دو رهبر معدوم جهان عرب را در پیش گرفته و چه بسا به سرنوشت آنها دچار شود. ما نمی دانیم شاه بحرین از کجا به چنین فرضیه خطرناکی دست یافته در حالی که نیروهایش برای ششمین سال متوالی مراسم گرامیداشت عاشورا را مورد یورش بی امان خود قرار می دهند.
 
شاه بحرین که ادعا دارد مورد تایید امامان دوم و سوم از ائمه اثنی عشر شیعه است، از سال 2011 تا امروز بیش از 40 مسجد و مرکز متعلق به پیروان اهل بیت (ع) به عنوان اکثریت جمعیت بحرین را ویران کرده و اعتقادات شان را مورد یورش گسترده و بی امان خود قرار داده است.
 
درهمین حال مرکز حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی بحرین در بیش از 15 منطقه این کشور پلاکاردها و پارچه نوشته ها مربوط به مراسم محرم را از بین بردند و افراد پلیس در واکنش به اعتراض مردم به اقدامات یاد شده به شلیک گاز اشک آور متوسل شدند.
 
عناصر سرکوبگر رژیم آل خلیفه که بیش از چهار ماه است منطقه الدراز را در محاصره گسترده خود قرار داده اند، همزمان با روزهای محرم از ورود سخنرانان دینی به این منطقه جلوگیری می کنند.
 
نیروهای امنیتی در سال 1394 در 175 مورد مراسم محرم را آماج تاخت و تاز خود قرار دادند و 15 نفر از سخنرانان و مداحان و دست اندرکاران مراسم محرم را بازداشت کردند. در نتیجه حمله نیروهای دولتی به چهار دسته عزادارای با استفاده از بمب ها شیمیایی و گلوله های ساچمه ای 45 شهروند زخمی شدند.
 
منبع: العالم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار