رئیس قطب علمی آموزشی تروما در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دومین کنگره ملی تروما برگزار می‌شود

رئیس قطب علمی آموزشی تروما گفت: دومین کنگره ملی تروما با شعار اصلی تازه‌های تروما و ارائه یافته‌های علمی نوین در خصوص مدیریت و درمان در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ - 08October 2016
دکتر «سید مسعود خاتمی» رئیس قطب علمی آموزشی تروما در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره علت برگزاری دومین کنگره ملی تروما، بیان داشت: به دلیل چالش‌های متنوعی که در این حوزه مهم هر روز ما را با خسارت‌های هنگفت انسانی و اقتصادی روبرو می‌کند و همچنین بازخوردهای مناسبی که از اولین کنگره ملی تروما در سال 1393 به دست آمد، مقرر شد دومین کنگره ملی تروما با شعار اصلی تازه‌های تروما و ارائه یافته‌های علمی نوین در خصوص مدیریت و درمان برای متخصصان و همچنین برجسته سازی بیشتر مقوله تروما برای مسئولان در تاریخ‌های 13 الی 16 آذر سال جاری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
 
وی افزود: بر این اساس با تمدیدی که برای ارسال مقالات صورت گرفته، علاقمندان برای شرکت در این کنگره علمی می‌توانند چکیده مقالات خود را تا اول آبان 1395 به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
دومین کنگره ملی تروما برگزار می شود 

کمیته علمی کنگره در فراخوان خود محورهای اصلی: تازه های درمان در تروما، پیشگیری از بروز تروما، نقش آموزش در کاهش حوادث، تریاژ در تروما، نقش فن آوری‌های نوین در مدیریت مصدومین، پرستاری در تروما، سامانه کشوری تروما و ثبت آمار و قوانین و مقررات در تروما و اختلالات روانی پس از تروما آغاز به کار کرده و فراخوان ارسال مقالات علمی انجام شده است.

لازم به ذکر است این کنگره با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه، پلیس راهور، بهداری ناجا، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و.... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار