تولید نر‌م‌افزار چندرسانه‌ای «میثاق»/ ولادت تا شهادت 12 سردار منتشر شد

نرم افزار چند رسانه‌ای «میثاق» که حاوی اطلاعات و روزشمار تاریخ هشت سال دفاع مقدس است، منتشر و تقدیم به سردار شهید خرازی و شهدای مدافع حرم شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ - 09October 2016
تولید نر‌م‌افزار چندرسانه‌ای «میثاق»/ ولادت تا شهادت 12 سردار منتشر شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نرم افزار چند رسانه‌ای «میثاق» روز شمار تاریخ دفاع مقدس منتشر شد.

بر اساس این گزارش، محسن اسماعیلی و محمدرضا فتاحی طراحان این نرم افزار به مدت سه سال روی یه ایده کار کرده و نهایتا آن را به رسانجام رساندند، جمع آوری اطلاعات اولیه حدود سه سال زمان طول کشید و در نهایت به مرحله تولید رسید.
 
نرم افزار میثاق حاوی زندگی 12 سردار جنگ تحمیلی از ولادت تا شهادت است و در ادامه آن به روزشمار جنگ نیز اشاره می‌کند.

در این نرم افزار اطلاعات کلیه عملیات‌های دفاع مقدس، روز شمار دفاع مقدس، تصاویر شهدا در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. همچنین این اپلیکیشن قابلیت نصب روی گوشی های انروید را داراست و مخاطبان می‌توانند با نصب روی گوشی‌های تلفن همراه ان را در اختیار داشته باشند.

اطلاعایت از فرماندهان بزرگی چون: سردار شهید حسین خرازی، سردار شهید احمد کاظمی، سردار شهید طهرانی مقدم، سردار شهید باکری، سردار شهید همت، سردار شهید احمد متوسلیان و.. را شامل می شود.
 
تولید نر‌م‌افزار چندرسانه‌ای «میثاق»/ ولادت تا شهادت 12 سردار منتشر شد

این نرم افزار با دسترسی آسان و اطلاعات مفید مخاطبان را در ارائه اطلاعات یاری می‌کند، تلاش شده در نرم افزار میثاق تصاویر زیبا و آیکن های جذاب استفاده شود از این رو استفاده بسیار سهل و راحت است. قابلیتی در این نرم افزار قرار داده شده تا با یک موتور جستجوگر روزشمار دفاع مقدس در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

طراحان نرم افزار میثاق آن را به سردار غیور هشت سال دفاع مقدس «شهید حاج حسین خرازی» و شهدای مدافع حرم تقدیم کرده‌اند.

علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار جامع چند رسانه ای می‌توانند با شماره های ۰۹۱۹۰۰۵۷۶۰۱و ۰۹۱۹۶۰۶۳۰۰۹تماس حاصل کنند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها