رحمانی فضلی عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور با پول، سیاست و تجهیزات

وزیر کشور گفت: همه معاندین و دشمنان ما پول، سیاست، تجهیزات و تجربه‌شان را به کار گرفته‌اند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند و این بر اساس اسناد، مدارک و اعترافات آنها است.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 09October 2016

تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور با پول، سیاست و تجهیزاتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در همایش هم اندیشی و پاسداشت برترین‌های مکنا و خیرین امنیت ساز گفت: عاشورا درس‌های بزرگی را برای ما در پی دارد که مهمترین آن درس حق طلبی و ولایت مداری است.

وی با بیان اینکه امروز ولی فقیه زمان پرچم دار قیام امام حسین(ع) است، افزود: ما اگر می‌خواهیم امروز راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم و با ظلم مبارزه کنیم و به عدالت برسیم باید وفادار ولی فقیه زمان باشیم.

رحمانی فضلی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی عنوان داشت: این نعمت بزرگی است که شما در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنید که تحت امر ولی فقیه هستید. فردی که همه مسلمین به شجاعت، ایمان، عدالت و دلسوزی او گواهی می‌دهند. مطالبی که ایشان پیگیری می‌کنند یقیقاً برای تقویت دین خدا، انقلاب اسلامی و صلاح ملت است. لذا ما مکلفیم کلام گوهربار و تعهد آور ایشان را در عرصه عمل به طور عینی محقق سازیم.

وزیر کشور در ادامه افزود: نیروی انتظامی امروز چهره جدیدی از امنیت را مطرح می‌کند که این چهره در واقع همان امنیت پایدار است و در کنار دیگر مؤلفه‌ها دو ویژگی مهم به همراه دارد. یکی از آن ویژگی‌ها اعتقاد و ایمان قلبی و ویژگی دوم تکیه بر ظرفیت‌های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و گذر از بحران‌ها به واسطه حضور فداکارانه مردم در صحنه بوده است، اظهار داشت: مردم همواره در شرایط مختلفی از جمله دفاع مقدس و دوران انقلاب و پس از آن مسئولین را یاری کرده‌اند و مسلماً با تکیه بر ایمان قلبی و ظرفیت‌های مردمی می‌توانیم مسیر مطمئن‌تر و مؤثری را در ارتقاء حوزه امنیت طی کنیم.

رحمانی فضلی اظهار داشت: هر جا که مردم پای کار بودند ما موفق عمل کردیم و هر جا که مردم را اصل و سرمایه اجتماعی دانستیم برای ما موفقیت و پیروزی در پی داشته است.

وی گفت: امروز مقام معظم رهبری در موارد مختلف به ویژه در بحث برون رفت از مشکلات اقتصادی بحث استفاده از ظرفیت‌های مردمی را مطرح می‌کنند که اقتصاد مقاومتی در همین رابطه است.

وزیر کشور خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: خود شما از درجه تهدیدات مرزی مطلعید و می‌دانید همه معاندین و دشمنان ما پول، سیاست، تجهیزات و تجربه‌شان را به کار گرفته‌اند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند و این را بر اساس اسناد و مدارک و اعترافات آنها می‌گویم ولی به لطف خدا و کمک های مردمی امنیت پایداری را در کشور شاهدیم. 

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار