شهادت یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی/ هفت نظامی صهیونیست زخمی شدند

منابع محلی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی صبح امروز در خیابان شیخ جراح واقع در قدس اشغالی با تیراندازی به سمت صهیونیست ها یک شهرک نشین را به قتل رسانده و هفت نفر دیگر را زخمی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ - 09October 2016
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یک جوان فلسطینی که سوار بر یک خودرو بود به سمت تعدادی از صهیونیست‌ها در خیابان «شیخ جراح» تیراندازی کرد.
 
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داده است، در این عملیات یک صهیونیست 60 ساله به قتل رسیده و 7 نفر دیگر نیز زخمی شدند. عامل تیراندازی نیز هدف گلوله اسرائیلی‌ها قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات واردشده جان باخته است.
 
بر اساس این گزارش، دور اخیر درگیری‌ میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی که «انتفاضه سوم» نامیده می‌شود، از مهر 1394 و با ورود صهیونیست‌های شهرک‌نشینِ تحت حمایت نیروهای اسرائیلی به مسجدالأقصی آغاز شد.
 
رژیم صهیونیستی برای متوقف‌کردن اعتراض‌ فلسطینیان، سیاست‌های سختگیرانه‌ای اعمال کرده است که از جملۀ آن‌ها می‎توان به ممنوعیت برگزاری نماز در مسجد‌الأقصی برای افراد کمتر از 40 سال، بازداشت‌های بدون حکم قضایی و سرکوب و ارعاب معترضان فلسطینی با شلیک گلوله‎های جنگی اشاره کرد.
 
نظامیان صهیونیست از پاییز سال گذشته تاکنون بیش از 240 فلسطینی از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده‌اند.
 
انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها