مدیرکل اوقاف مازندران:

عاشورا و محرم نباید سکولار باشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در عزاداری‌ها باید حامی انقلاب و رهبری باشیم، گفت: عاشورا و محرم نباید سکولار باشد و از انحراف در عزاداری‌ها باید جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ - 10October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌ الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع رهروان زینبی در اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار داشت: امروز هرچه داریم به برکت عاشورا و فرهنگ حسینی است.

وی با تأکید بر اینکه عزاداری‌ها باید با معرفت و شناخت اهل بیت(ع) همراه باشد، افزود: هرچه بتوانیم در روضه‌خوانی با نگاه انقلابی ورود پیدا کنیم، خروجی محرم و عزاداری‌ها سبب تحول درونی انسان می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ورود در دل مردم به ‌نوعی جلوگیری از رسوخ استکبار در دل‌ها و قلب‌ها است، تصریح کرد: دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کند به فرهنگ عاشورا صدمه وارد کند اما همیشه با حضور پرشور مردم در عزاداری‌ها مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه 114 مورد فیلم در خصوص ممنوعیت برگزاری همایش‌های شیرخوارگان حسینی در جهان تولید شده است، افزود: همایش‌های شیرخوارگان حسینی در جهان بازخورد زیادی داشت و دشمنان حتی از کودکان حسینی هراس دارند.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه در عزاداری‌ها باید حامی انقلاب و رهبری باشیم، تصریح کرد: عاشورا و محرم نباید سکولار باشد و از انحراف در عزاداری‌ها باید جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تجمع رهروان زینبی در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه محل برگزاری این اجتماع بزرگ هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه همایش بزرگ رهروان زینبی به‌ صورت استانی در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود، گفت: همایش رهروان زینبی در امامزاده عباس(ع) ساری یکی از شاخص‌ترین تجمع‌های طرح بصیرت عاشورایی در سطح کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار