اعزام روزانه ۲۴ هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام روزانه۲۴ هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: در صورت انصراف زائران امکان ثبت نام برای اعزام در این ایام وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ - 09October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن نظافتی در مورد اعزام های ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام ها را به دو برابر افزایش دادیم و بر همین اساس توانستیم روزانه حدود ۲۴ هزار نفر در عراق زائر داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه از ۱۴ استان اعزام هوایی خواهیم داشت، گفت: اعزام های زمینی نیز به همین نسبت از استان های مختلف برای عاشورا و تاسوعا انجام خواهد شد.
 
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در این دوره از سفر، زائران علاوه بر کربلا و نجف به سامرا و کاظمین نیز زائران اعزام خواهند شد و بسته های سفر سه، چهار، پنج، شش و هفت روزه و همچنین ۱۰ و ۱۲ روز به انتخاب زائران فراهم شده که آنها می توانند با توجه به زمان‌شان یکی از این بسته ها را انتخاب کنند.
 
نظافتی تاکید کرد: در حال حاضر امکان ثبت نام وجود ندارد و تنها متقاضیان می توانند هر روز ساعت ۱۰ صبح به سایت سازمان حج مراجعه و در صورت انصراف و خالی بودن جا زمینه اعزام خود را فراهم کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار