سپاه در بیانیه‌ای تأکید کرد؛

جنایت صنعا محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود/ فراخوان امت اسلامی برای محکومیت جنایت صهیونیستی آل سعود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایت اخیر رژیم سعودی در صنعا، این جنایت را محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود دانست.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ - 09October 2016

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در بخشی از این بیانیه آمده است: سیاست های آمریکا در جهان اسلام در حال تبدیل به عاملی برای کشتار جمعی و قتل عام تدریجی مسلمانان است و زنجیره جنایات کاخ سفید از افغانستان، عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، لیبی و بحرین و در سال های اخیر، در صحنه فاجعه منا و مکه، هم اینک در خشن ترین شکل ممکن قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع یمن را هدف قرار داده است.
 
این بیانیه می افزاید: حدود یک و نیم سال است رژیم سفاک آل سعود برای جبران شکست های سیاسی خود در جغرافیای جهان اسلام، مردم مظلوم و مسلمان یمن را همزمان با مسلمانان سوریه و عراق به خاک و خون می کشد و تردیدی نیست جنایت بمباران مراسم سوگواری در صنعا که بیش از 1500 مسلمان بی دفاع عرب در آن حضور داشتند، رژیم سعودی را یک گام بلند دیگر به سمت فروپاشی پیش برده است.
 
این بیانیه تشابه کودک کشی در غزه و نسل کشی آل سعود در یمن را نشانه نیت شیطانی تل آویو و ریاض برای آماج توأمان مردم عرب مسلمان منطقه قلمداد و تصریح کرده است: بی شک این جنایت جنون آمیز و قرون وسطایی طومار رژیم رو به زوال آل سعود را که فاقد هر گونه مشروعیت سیاسی و مردمی و مقبولیت منطقه ای و بین المللی است را به سرنوشت حکام دیکتاتور و منفور منطقه و جهان عرب چون صدام و قذافی نزدیک تر خواهد کرد.
 
این بیانیه تأکید کرده است: اطمینان داریم مردم انقلابی و مسلمان یمن به فرماندهی انصار الله محبوب و مقتدر بار دیگر تیغ انتقام بر خواهند کشید و درسی فراموش ناشدنی به رژیم آل سعود و حامیان پلید آن می دهند.
 
این بیانیه در پایان با اشاره به ضرورت هوشمندی امت اسلامی نسبت به توطئه ها و نقشه های شبکه خبیث استکبار و صهیونیست که آل سعود مجری آن است آورده است: ملت شریف و رشید ایران همچنان از مقاومت ملل مسلمان بویژه مردم مظلوم یمن برابر جنایات صهیونیستی آل سعود حمایت کرده و آحاد امت اسلامی را برای محکومیت جنایت بزرگ و ددمنشانه صنعا و پرده برداشتن از چهره منافقینی که مدعی خادمین حرمین شریفین هستند، فرا می خواند. 
نظر شما
پربیننده ها